به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، با حضور عبدالله چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان استان، جواد زاهدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و بهرام زینال زاده مدیرکل امور عشایر استان، مراسم تجهیز ۳۰ باب خانه ورزش روستایی به ادوات و تجهیزات ورزشی برگزار شد.

سعید هاشمی نیا رییس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی در مراسم ارسال تجهیزات ورزشی به خانه های ورزش روستایی گفت: به منظور تجهیز ۳۰ باب خانه روستایی در سراسر استان تجهیزات ورزشی خریداری و امروز روانه این خانه ها شد.
وی ادامه داد: این تجهیزات شامل یک عدد میز پینگ پنگ، یک عدد میز فوتبال دستی، تاتمی، یک عدد میز شطرنج، تخته و پایه دارت و راکت پینگ پنگ هستند.
رییس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی آذربایجان غربی افزود: این اتفاق از سال ۹۵ و با همکاری فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان آغاز شده که ابتدا ۱۰ باب خانه ورزش روستایی و در سال ۹۶، بیست باب خانه ورزش روستایی تجهیز شد و با تجهیز ۳۰ باب خانه دیگر، تعداد خانه های ورزش تجهیز شده به ۶۰ باب رسید.
هاشمی نیا اظهار کرد: برای تجهیز این تعداد خانه ورزش روستایی، اعتباری بالغ بر ۴۰۰میلیون تومان هزینه شده است و هدف از این کار، پر کردن اوقات فراغت روستاهای خانوار زیاد استان با ورزش های سالم است تا نوجوانان و جوانان از معرض آسیب های اجتماعی در امان بمانند.

عبدالله چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی هم با تشکر از همه فرمانداران، بخشداران و دهیاران در مشارکت در این کار گفت: باید ورزش را در روستاها فعال تر کنیم تا با ورزش به جنگ اعتیاد برویم و با این کار جامعه ای با نشاط و سرزنده داشته باشیم.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 954892
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.