محمود بدلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 2 هزار و 167 روستای بالای 20 خانوار با 235 هزار و 693 واحد مسکونی روستایی در آذربایجان غربی وجود دارد که تاکنون طرح سنددار کردن اماکن روستایی در 72 درصد این روستاها اجرایی شده است.
وی ادامه داد: همچنین 30 شهر زیر 25 هزار نفر جمعیت در آذربایجان غربی وجود دارد که تاکنون 28 شهر با 34 هزار واحد مسکونی از خدمات طرح سنددار کردن این اداره کل بهره مند شده است.
وی افزود: متقاضیان این طرح می توانند مدارک خود را به دهیاری تحویل دهند و از سفر به شهر خودداری کنند که در این صورت کارشناسان این اداره کل به دهیاری روستاها مراجعه و اسناد لازم را تحویل می گیرند.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی بیان کرد: کارشناسان این اداره کل آمادگی لازم را جهت حضور در روستاها دارند تا مدارک لازم را از روستاییان بگیرند و طرح سنددار کردن اماکن روستایی را با سرعت پیش ببرند و این امر منجربه کاهش هزینه های اضافی برای متقاضیان می شود.
بدلی اضافه کرد: برای سرعت بخشیدن به اجرای طرح سند داری کردن اماکن روستایی بالای 20 خانوار و شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت نیازمند همکاری مردم هستیم.
به گزارش ایرنا در مجموع 2 هزار و 725 روستای دارای سکنه در آذربایجان غربی وجود دارد که 2 هزار و 200 روستا از آنها بالای 20 خانوار بوده و نقشه طرح هادی در همه این روستاها اجرا شده است؛
8135/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.