سعید فریور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با ارائه این آموزش ها افزون بر نیم میلیون نفر در استان که بیش از برنامه ریزی های انجام شده بوده است، آموزش دیدند.
وی اضافه کرد: همچنین در این مدت 600 هزار نفر از اقشار مختلف از جمله محیط های کارگری، محلات شهری و روستایی، مدارس و دانشگاه ها تحت آموزش پیشگیری از اعتیاد قرار گرفتند.
وی بیان کرد: کمیته پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی فعالیت های ابلاغی در راستای اجرای طرح های پیشگیرانه را در سال های اخیر به انجام رسانده و همواره از کمیته های موفق بوده است.
مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی با اشاره به لزوم تحقق رویکرد اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر در جامعه، ادامه داد: همه مردم ضمن رصد آسیب های اجتماعی پیرامون خود باید در راه پیشگیری از این معضل اساسی گام بردارند.
فریور گفت: در حال حاضر اعتیاد به مواد مخدر صنعتی و روانگردان ها در جامعه گسترش یافته و باید مردم به کمک سازمان های مردم نهاد بشتابند و رویکردی فعالانه تر در راستای مقابله با این معضل داشته باشند.
وی افزود: با اجرای طرح های متعدد پیشگیرانه این استان از رتبه چهارم در شیوع مواد مخدر در سال 1390 به رتبه بیست و دوم در سال 1395 رسیده است که موفقیتی قابل توجه به شمار می رود.
به گزارش ایرنا، معضل مواد مخدر بزرگترین معضل حال حاضر زندگی اجتماعی به شمار می رود که بسیاری از مشکلات و آسیب های اجتماعی را نیز موجب می شود.
آذربایجان غربی از جمله استان های موفق در پیشگیری از این معضل در پنج سال گذشته شناسایی شده است.
2093/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.