میلاد اللهوریان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مسابقات ورزشکارانی از 20 کشور آسیایی حضور داشتند و همگی از آمادگی بالایی برخوردار بودند.
این ورزشکاران جوان اهل نقده از توابع آذربایجان غربی بیان کرد: تیم سه نفره رویینگ جوانان ایران طی 6 روز رقابت نفس گیر با حریفان آسیایی با هدف کسب مدال طلا به میدان رفت و خوشحالم که موفق به کسب این موفقیت ارزشمند شدیم.
وی اضافه کرد: من و شیرزاد قادری در اولین مرحله این مسابقات با قرار گرفتن در رده نخست جدول به طور مستقیم وارد فینال شدیم و در دیدار نهایی نیز رقابت سخت و نفس گیری با حریفانی از ژاپن، چین، ازبکستان، هند و هنگ کنگ داشتیم که در نهایت با ثبت رکورد 6 دقیقه و 44 ثانیه و 549 صدم ثانیه زودتر از دیگر حریفان به خط پایان رسیدیم.
وی بیان کرد: از فروردین سال جاری تا زمان اعزام به مسابقات آسیایی کره جنوبی اردوهای تمرینی بسیار منظمی در سد شهرچای ارومیه داشتیم و امروز حاصل تلاش های چندین ماهه خود و مربیان را با کسب مدال طلای آسیا به دست آوردیم.
وی ادامه داد: مدال طلای محسن شادی نیز در این مسابقات بسیار خوشحال کننده و مسرت بخش بود و امیدوارم تیم ملی رویینگ ایران در بازی های آسیایی جاکارتا نیز به موفقیت های خوبی دست پیدا کند.
به گزارش ایرنا رضا قهرمانی، میلاد اللهوردیان و محسن شادی از نقده و شیرزاد قادری نفرات اعزامی ایران به مسابقات قهرمانی جوانان آسیا و جام آسیا در کره جنوبی بودند.
آذربایجان غربی یکی از قطب های مهم قایقرانی کشور به شمار می رود و حضور 10 ملی پوش به نام های محسن شادی، عاقل حبیبیان، احمد احمدی، افشار حیدری، اتابک پیشیار، یاسر جوهری، وحید جوهری، فرزاد کربلایی قلی زاده، فرهاد کربلایی قلی زاده و سیدحسن موسوی و 2 مربی برجسته به نام های طاهر کبوتری و سیمین خیاطی گواه این ادعاست.
محسن شادی از نقده (آذربایجان غربی) اولین رویینگ سوار ایرانی بوده که موفق به کسب مدال در یک رقابت جهانی و نیز مدال طلا در بازی‌های آسیایی شده‌ است؛ وی 2 طلا و یک نقره جهان، 2 طلا و یک نقره قهرمانی آسیا، 2 طلای بازی های آسیایی و 2 بار حضور در المپیک پکن و لندن را در کارنامه خود دارد.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.