اردوی تیم ملی کبدی بانوان ایران اعزامی به بازی‌های آسیایی جاکارتای اندونزی با دعوت 19 بازیکن در ارومیه از فردا آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دهمین اردوی تیم ملی کبدی بانوان طی روزهای 7 لغایت 15 تیر ماه به میزبانی استان آذربایجان غربی و شهرستان ارومیه برگزار می شود.

«شایلا جین» در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در ارومیه پیرامون این اردو گفت: برپایی اردوی آمادگی تیم کبدی بانوان در ارومیه فرصتی است تا با استفاده از امکانات خوب این شهر تمرینات هدفمند و منظمی را انجام دهیم و به شرایط خوب تکنیکی و تاکتیکی جهت درخشش در جاکارتا دست یابیم.

شایلا جین افزود: به طور یقین عملکرد خوب ورزشکاران ایرانی در بازی های آسیایی جاکارتا، کار را برای تیم ملی هند سخت می‌کند و ایران می‌تواند حریف سرسختی برای تمامی تیم های آسیایی باشد.

وی تعداد ورزشکاران دعوت شده به اردوی ارومیه را 19 نفر اعلام کرد و گفت: 14 کبدی کار از این تعداد به اردوی پایانی تیم ملی‌کبدی بانوان در هند اعزام می‌شوند ولی در نهایت 12 نفر برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا انتخاب خواهند شد.

شایلا جین ادامه داد: شهر ارومیه آب و هوای مناسب و زیرساخت های خوبی در اختیار دارد و اعضا تیم ملی کبدی بانوان در این شهر به شرایط آرمانی خواهند رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.