امام جمعه ارومیه گفت: مسئولان در جنگ اقتصادی با متخلفان برخورد کنند تا سربلند از جنگ اقتصادی عبور کنیم .

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه ارومیه این هفته  با بیان اینکه توجه به وضعیت اقتصادی و حل مشکلات مورد تاکید مقام معظم رهبری است اظهار کرد: دشمنان از باب جنگ نرم و فشارهای اقتصادی وارد شده تا عرصه را بر ما تنگ کند نباید عرصه را برای دشمنان و نقشه های آنان باز کرد لذا باید تاجران، بازاریان و مسئولان با همراهی همدیگر جهادی عمل و انصاف را در امور خود مراعات کنند.

وی با بیان اینکه امروز بیش از هر زمانی لازم است مردم و مسئولین آماده ایفای نقش در جنگ و جهاد اقتصادی باشند افزود: متاسفانه در وضعیت فعلی اقتصاد کشور برخی افراد سودجو به دنبال منافع شخصی هستند و با افزایش قیمت‌ها در پی ضربه به مردم  هستند اما قطعا  این امر در آینده موجب خسران آن‌ها خواهد شد.

حجت الاسلام قریشی ضمن تسلیت رحلت حجت الاسلام حسنی افزود: حضور پرشور مردم در مراسم ترحیم حجت الاسلام حسنی نشان از ارادت مردم به این عالم ربانی بود زیرا ایشان تمام عمر خود را در راه خدمت به مردم صرف کردند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ضمن اشاره به فرا رسیدن هفته مبارزه با مواد مخدر افزود: مردم باید قدردان زحمات نیروهای انتظامی بوده و نیز هوشیار باشند چرا که موضوع مواد مخدر توسط استعمارگران بر کشور تحمیل می شود.

امام جمعه ارومیه در خصوص عملکرد تیم ملی فوتبال در جام جهانی تصریح کرد: باید بدانیم که پیروزی تنها غلبه بر حریف نیست بلکه نحوه رفتار و اعمال این جوانان خود نشان از اقتدار و پیروزی جوانان ما در عرصه های جهانی بود.

وی توجه به موضوع حجاب در جامعه را مورد تاکید قرارداد و گفت: باید در این زمینه به خوبی فریضه امر به معروف و نهی از منکر توسط آحاد مردم اجرا شود و برخورد خشن با این پدیده مناسب نیست بلکه باید قوه قضائیه و نیروی انتظامی پیگیری جدی‌تری در مورد حجاب داشته باشند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.