عزیز سهندی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خودکفایی این مددجویان توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) در بخش های صنعتی، کشاورزی، دامداری و خدماتی محقق شده است.
وی بیان کرد: یک میلیارد و 200 میلیون ریال تسهیلات بانکی، تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و تسهیلات از محل منابع امدادی توسط کمیته امداد آذربایجان غربی برای متقاضیان دریافت تسهیلات خودکفایی پیش بینی شده است.
وی اضافه کرد: باید سالانه دست کم برای 10 درصد از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان غربی، اشتغال پایدار ایجاد کنیم تا بتوانیم آنان را به سمت یک زندگی مستقل به دور از حمایت های کمیته امداد سوق دهیم.
وی بیان کرد: با تلاش کارکنان کمیته امداد و همراهی خیران، این نهاد حمایتی همواره صاحب رتبه های برتر کشوری و استانی در حوزه اشتغال است و می توان با بهبود وضعیت کشاورزی و صنعتی این روند را در سال های آینده نیز تداوم بخشید.
وی تاکید کرد: رسوب مددجو در کمیته امداد خوشایند نیست و افرادی که توان آموزش و کار دارند باید بر اساس استعدادسنجی در زمینه های مناسب شغلی مشغول به کار شوند.
وی ادامه داد: امسال با برنامه ریزی های انجام شده امیدواریم هشت هزار و 361 فرصت شغلی برای واجدان شرایط تحت پوشش کمیته امداد آذربایجان غربی ایجاد شود.
سهندی افزود: برای ایجاد این تعداد فرصت شغلی در آذربایجان غربی، بیش از یکهزار و 880 میلیارد ریال تسهیلات در نظر گرفته شده است.
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی گفت: در سال گذشته برای پنج هزار و 17 نفر مددجوی کمیته امداد استان اشتغال زایی صورت گرفت و در این راستا بیش از 900 میلیارد ریال تسهیلات از طریق منابع بانکی و امدادی و سایر منابع پرداخت شد.
8137/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.