به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه ارومیه این هفته ارومیه افزود: دشمنان از باب جنگ نرم و فشارهای اقتصادی وارد شده تا عرصه را بر ما تنگ کند و مردم نیز باید در اینجنگ تمام عیار، مسوولان را همراهی کنند.
وی بیان کرد: جهاد و جنگ انواع مختلفی دارد و حال دشمن از جنگ سخت ناامید شده است زیرا دنیا به این امر واقف شده که این ملت را نمی توان با جنگ سخت متوقف کرد.
وی اضافه کرد: توجه به وضعیت اقتصادی و حل مشکلات مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز بوده و مردم و مسوولان با همراهی همدیگر جهادی عمل و انصاف را در امور خود مراعات کنند.
وی افزود: نبود برنامه ریزی و ضعف در اجرای امور در کشور وجود دارد ولی نباید عرصه را برای دشمنان و نقشه های آنان باز کرد و دولت و مسوولان باید جلوی متخلفان را بگیرند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بیان کرد: مردم و مسوولان و برخی موسسات مالی مملکت از خودخواهی پرهیز کنند و فقط به فکر منافع خود نباشند و بدانند که این امر به چرخ اقتصادی کشور رونق می بخشد.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی بیان کرد: مسوولان دولتی در جنگ اقتصادی با متخلفان برخورد کنند تا سربلند از جنگ اقتصادی نیز عبور کنیم و خداوند متعال تیر در این امور همراه این مردم و کشور است.
وی افزود: مردم و مسوولان وظیفه شرعی امر به معروف و نهی از منکر را به درستی انجام دهند و با عوامل فساد برخورد قانونی و دقیق کنند و در این صورت موجبات نزول رحمت الهی در جامعه فراهم می شود.
وی با اشاره به هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی گفت: افراد وحشی منش بر دنیا حکومت می کنند و نام خود را مدافع حقوق بشر گذاشته اند و جنایات این افراد گواه بر نقض حقوق بشر توسط خود آنهاست.
وی با اشاره به فرا رسیدن هفته مبارزه با مواد مخدر ادامه داد: نیروی انتظامی بسیار در این مورد زحمت می کشند و مردم باید همراهی کنند زیرا این مساله توسط استعمارگران بر کشور تحمیل می شود و مردم باید هوشیارانه عمل کنند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: عملکرد تیم ملی فوتبال در جام جهانی بسیار چشمگیر بود و باید بدانیم که پیروزی تنها غلبه بر حریف نیست بلکه نحوه رفتار و اعمال این جوانان خود نشان از اقتدار و پیروزی جوانان ما در عرصه های جهانی بود.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی در ادامه با تسلیت رحلت حجت الاسلام حسنی افزود: حضور پرشور مردم در مراسم ترحیم حجت الاسلام حسنی نشان از ارادت مردم به این عالم ربانی بود زیرا ایشان تمام عمر خود را در راه خدمت به مردم صرف کردند.
به گزارش ایرنا نماز جمعه این هفته ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی و با حضور پرشور مردم در مصلای امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد.
8135/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.