به گزارش ایرنا، احمد مجرد روز سه شنبه در نشست با خبرنگاران بیان کرد: در بهار سال جاری بیش از 343 میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی در مرکز و شمال آذربایجان غربی توزیع شد.
وی یکی از دلایل مهم کاهش چشمگیر مصرف فرآورده های نفی را تغییر فرآیند دریافت نفت سفید خانوارها و استفاده از روش الکترونیکی کارت بانکی، توسعه مطلوب گازرسانی و اعلام سهمیه نفت سفید به صورت مرحله ای و فصلی عنوان کرد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه همچنین از رشد 13 درصدی مصرف بنزین موتور در سه ماهه اول سال 97 نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: در این مدت بالغ بر 149 میلیون لیتر بنزین در منطقه ارومیه به مصرف رسیده است.
وی با اعلام اینکه در سه ماه گذشته بالغ بر 169 میلیون لیتر نفت گاز در ارومیه توزیع شده است، بیان کرد: این رقم نیز نسبت به سال گذشته 29 درصد کاهش یافته است.
وی با اشاره به مصرف بالغ بر هشت میلیون لیتری نفت کوره در سه ماهه اول سال 1397، از کاهش مصرف 19 درصدی این فرآورده نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: از عمده دلایل اصلی کاهش مصرف نفت کوره می توان به تشدید نظارت بر شبکه توزیع و کاهش فعالیت کوره های آجرپزی به دلیل کاهش تقاضای بازار اشاره کرد.
به گزارش ایرنا شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه یکی از مناطق 37 گانه کشور بوده و شهرستان های ارومیه، اشنویه، سلماس، خوی، چالدران، قره ضیاء الدین، ماکو، شوط ، پلدشت و بازرگان با شعاع عملیاتی 250 کیلومتر را پوشش می دهد.
3214/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.