به گزارش ایرنا، تیم ملی والیبال ایران روز (یکشنبه) در آخرین مسابقه خود در لیگ ملت های والیبال با نتیجه سه بر 2 مقابل آلمان به پیروزی رسید.
در این بازی میلاد عبادی پور 22 امتیاز با اسپک، یک امتیاز با سرویس و در مجموع 23 امتیاز به دست آورد و با عملکرد خوب خود نقش مهمی در پیروزی تیم ایران داشت.
در سوی دیگر میدان ' سیمون هرش' با کسب 25 امتیاز، امتیازآورترین بازیکن میدان بود اما نتوانست از شکست تیم خود جلوگیری کند.
تیم ملی والیبال ایران در بازی با آلمان 73 امتیاز با اسپک، چهار امتیاز با دفاع روی تور، سه امتیاز با سرویس، 30 امتیاز با اشتباه بازیکنان حریف و در مجموع 110 امتیاز گرفت.
آلمان هم 64 امتیاز با اسپک، 11 امتیاز با دفاع روی تور، سه امتیاز با سرویس، 25 امتیاز با اشتباه ملی پوشان ایران و در کل 103 امتیاز به دست آورد.
ملی پوشان ایران با کسب این نتیجه با 7 برد و 21 امتیاز در رده دهم لیگ ملت های والیبال 2018 قرار گرفتند و نسبت به لیگ جهانی 2017 دو پله صعود کردند.
میلاد عبادی پور تا پایان هفته پنجم لیگ ملت های والیبال 2018 در دیدارهای تیم ملی ایران مقابل آمریکا، صربستان، لهستان، ایتالیا، آرژانتین، کره جنوبی و آلمان با کسب بیشترین امتیاز به عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان معرفی شده است.
3072/7156
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.