به گزارش ایرنا، «سعید معروف» عصر امروز، شنبه در نشست خبری پس از پیروزی سه بر یک ایران مقابل بلغارستان افزود: بر خلاف مسابقه دیروز، بازی را خیلی خوب شروع کردیم؛ آنقدر سرویس خوب زدیم که اجازه ندادیم تا بلغارستان برنامه های خود را اجرا کند.
وی توضیح داد: شانس داشتیم که بازی را سه بر صفر به پایان برسانیم اما چند اشتباه در اواخر ست سوم سبب شد کار به ست چهارم بکشد؛ مستحق برد بودیم و این موضوع را در کل بازی نشان دادیم.
معروف درباره فشار مسابقات در لیگ ملت های والیبال 2018 گفت: فشار سفرها بیشتر از فشار بازی ها بود و امسال با تلاش بیشتری بازی می کنیم زیرا بازیکنان جوانی وارد تیم شده اند که باید با تیم به هماهنگی برسند.
وی ادامه داد: خوشبختانه امسال تمرین های بدنسازی خوبی داشتیم که باعث شد در طول رقابت ها از نظر بدنی دچار مشکل نشویم.
به گزارش ایرنا سعید معروف پس از یدالله کارگرپیشه و ساسان خداپرست سومین کاپیتان ارومیه ای تیم ملی والیبال ایران است.
این بازیکن در سال 2008 در قاره آسیا و در سال‌های 2012 و 2016 در سطح جهانی به عنوان بهترین پاسور انتخاب شده است و با عملکرد درخشان خود در لیگ جهانی 2014 اولین جایزه معتبر فرا آسیایی خود را به عنوان بهترین پاسور مسابقات دریافت کرد.
معروف در مسابقات گزینشی المپیک 2016 ریودوژانیرو با عملکرد خوب خود که منجر به صعود ایران پس از 52 سال به المپیک شد به عنوان برترین پاسور مسابقات نیز انتخاب شد.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.