داود غفارپور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از کل درآمدهای استانی وصول شده، حدود 90.6 درصد به درآمدهای مالیاتی اختصاص داشته و به حدود یکهزار و 30 میلیارد ریال رسیده است.
وی بیان کرد: نزدیک به 60 درصد مالیات های وصولی در سال جاری به مالیات مستقیم و 40 درصد دیگر به مالیات غیرمستقیم اختصاص دارد.
وی ادامه داد: با توجه به دریافت اظهارنامه های مالیاتی و پرداخت مالیات مربوط به آنها در هفته های آینده، انتظار داریم میزان درآمدهای استانی در این مدت به صورت جهشی افزایش یابد.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی تحقق بیش از 95 درصدی درآمدهای دولتی در سال گذشته در استان را یادآوری کرد و گفت: امسال نیز با تلاش همه مسوولان مرتبط و همراهی مردم می توان این میزان تحقق را شاهد بود.
غفارپور تاکید کرد: تحقق درآمدهای دولت در حوزه های مختلف زمینه ساز استفاده از ظرفیت های اعتباری مناسب برای توسعه است و همه اقشار باید در این خصوص اهتمام لازم را داشته باشند.
به گزارش ایرنا، درآمد کل پیش بینی شده آذربایجان غربی طی سال جاری بیش از 10 هزار و 890 میلیارد ریال است که بخش عمده آن را مالیات تشکیل می دهد.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.