به گزارش ایرنا، محمود پوریوسف روز شنبه در آیین امضای این تفاهم نامه از تغییر رویکرد آموزشی این دانشگاه خبر داد و افزود: رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی از فعالیت‌های آموزشی به سمت فعالیت‌های تحقیقاتی، علمی و حل مشکلات منطقه‌ای تغییر کرده است.
وی ادامه داد: این واحد در زمینه‌های آموزش نیروی انسانی، اجرای طرح‌های پژوهشی مشترک، مطالعات و امکان سنجی ایجاد و توسعه مشاغل و واحدهای صنعتی، تولیدی و توسعه سرمایه‌گذاری و تجاری‌سازی منابع علمی در استان می‌تواند اثر گذار باشد.
وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه آماده مشارکت برای توسعه استان است، گفت: امکانات خوبی از قبیل آزمایشگاه‌های مجهز، فضاهای ساختمانی و بسترهای مختلف در دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد که می تواند در قالب تفاهم‌نامه همکاری مورد استفاده مشترک قرار گیرد.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان غربی نیز در این جلسه با بیان اینکه این تفاهم نامه به منظور ایجاد و گسترش همفکری و همکاری‌های آموزشی، پژوهشی و مشاوره‌ای در راستای تحقق چشم اندازهای توسعه ای است، گفت: بومی‌سازی تجهیزات در راستای تحقق سیاست‌های نظام باید مد نظر قرار گیرد.
امیر ابراهیمی هدف از امضای این تفاهم نامه را کمک به توسعه و پیشرفت آذربایجان غربی عنوان کرد و افزود: پرداخت علمی به مشکلات استانی می تواند راه گشای توسعه اقتصادی نیز باشد.
وی با بیان اینکه این تفاهم‌نامه می تواند موجب استفاده از پتانسیل‌های موجود در دانشگاه در راستای پیشبرد اهداف علمی، توسعه ای و فرهنگی در استان شود، بیان کرد: با توجه به فضای آموزشی و تحقیقاتی موجود در دانشگاه آزاد اسلامی و برخورداری از اعضای هیات علمی مجرب و متخصص، پتانسیل انجام امور به صورت علمی و مطالعات در حوزه‌های مختلف در سطح استان در این دانشگاه وجود دارد.
به گزارش ایرنا، یکی از بندهای مهم این تفاهم نامه سوق دادن پایان نامه و مقالات دانشگاهی به حل کردن مشکلات مدیریت شهری و استانی است.
3214/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.