کریم حسین زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اعتبار برای ساماندهی و احیای چهار طرح گردشگری چالدران در بخش های مرکزی و دشتک این شهرستان هزینه می شود.
وی اضافه کرد: 15 میلیارد ریال از این میزان برای ساماندهی پارک گردشگری شیرین بلاغ آواجیق چالدران در نظر گرفته شده که می تواند زمینه بهبود وضعیت این منطقه را فراهم کند.
وی بیان کرد: علاوه بر آن سه میلیارد ریال برای شرشر قرنقو، 2 میلیارد و 500 میلیون ریال برای شرشر عرب دیزج و 500 میلیون ریال برای بوستان روستای بیک کندی چالدران در نظر گرفته شده است.
فرماندار چالدران ادامه داد: با توجه به رایزنی های انجام شده، ارقام بیشتری در فازهای بعدی اختصاص اعتبار برای این شهرستان در حوزه گردشگری در نظر گرفته می شود.
حسین زاده با اشاره به آغاز سفرهای تابستانی به این منطقه گفت: نهادهای مسوول در حوزه پذیرش مسافر در این شهرستان با همه توان برای پذیرایی از مسافران تابستانی آمادگی دارند.
وی افزود: تعطیلات تابستانی فرصت مناسبی است که ظرفیت ها و جاذبه های این شهرستان به هموطنان معرفی شود و با توجه به هوای خنک این منطقه، انتظار داریم امسال شاهد افزایش مسافران تابستانی در چالدران باشیم.
به گزارش ایرنا، شهرستان چالدران از شهرهای شمالی آذربایجان غربی به شمار می رود که به شهر بدون کولر نیز معروف است.
این شهرستان با جاذبه های گردشگری قابل توجه از جمله جاذبه های تاریخی و طبیعی، میزبان گردشگران زیادی به ویژه درایام تابستان است.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.