امام جمعه ارومیه گفت: بیانات رهبری سرلوحه کار نمایندگان مجلس قرار گیرد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه اظهار کرد:بیانات رهبری و تاکیدات ایشان برای انجام امورات مردم، دوری از اشرافی گری و پرهیز از مصارف غیرضروری بودجه ملی باید در راس امور مجلس باشد.

وی با تاکید براینکه وظیفه نمایندگان مجلس قانون‌گذاری است، نه حضور در مجلس ختم و کاریابی برای فرزندان برخی افراد ادامه داد: فرمایشات رهبری باید به صورت تابلو در ورودی مجلس نصب شود تا همه نمایندگان خود را مکلف به انجام آن بدانند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی در واکنش به اقدام نویسندگان نامه به رهبری برای مذاکره با امریکا افزود: مسئولانی که فکر می کنند که مذاکره با آمریکا مشکلات کشور را حل می کند، بدانند که عوامل استکبار از مردانگی بویی نبرده اند و این امر در برجام به اثبات رسید.

وی ادامه داد:  چهره خبیث و دشمنی آمریکا در جریان برجام به وضوح نمایان شد و نشان داد که با اسلام و مسلمانان دشمنی دارند.‌

امام جمعه ارومیه تصریح کرد: انسان باید مراقب و پاسخگوی اعمال خود باشد زیرا معصیت ها از بین نمی رود و در روز قیامت فرد گناهکار نمی تواند وارد بهشت شود.

حجت الاسلام قریشی ادامه داد: مومنان سبک بار هستند و از پل صراط به سرعت رعد و برق رد می شوند، به بهشت می روند و شاد و خرامان وارد رحمت الهی می شوند.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.