به گزارش ایرنا علیرضا رحیمی روز سه شنبه در مجمع انتخاباتی هیات هندبال آذربایجان غربی افزود: فدراسیون نیز در آستانه حضور در بازی های آسیایی جاکارتا به دنبال تامین اعتبار لازم جهت آماده سازی تیم ملی است.
وی با اشاره به اینکه بهانه تراشی هیات های استانی مبنی بر کمبود اعتبار قابل قبول نیست، ادامه داد: روسای هیات های استانی باید با جدیت تمام و بدون اتکا به بودجه دولتی برای تامین اعتبار جاری تلاش کنند.
وی افزود: فدراسیون بخش عمده ای از بدهی های عقب افتاده مسوولان سابق را از حق الزحمه داوران گرفته تا مطالبه کنفدراسیون آسیا را پرداخت کرده است و بخش کمی از این بدهی ها را نیز در سال جاری پرداخت می کند تا با فراغ بال به مسائل جاری و پیش روی فدراسیون پرداخته شود.
رحیمی در ادامه با نارضایتی از پخش نشدن مسابقات هندبال از رسانه ملی، گفت: نبود تماشاگر، پایین بودن امکانات سالن و سطح کیفی رقابت های لیگ، موجب شده است تا رغبتی برای پخش رقابت ها وجود نداشته باشد.
وی گفت: پیشرفت و بهبود هندبال به دلیل مشکلات گذشته زمان بر است ولی با این حال تمام تلاش خود را برای رشد این رشته ورزشی انجام می دهیم.
وی حضور فرزاد امانی و وحید هاشمی، 2 بازیکن ملی پوش ارومیه در ترکیب تیم ملی هندبال ساحلی کشور را نوید روزهای خوش و امیدبخش برای خانواده هندبال آذربایجان غربی بر شمرد و تلاش بی وقفه ریاست جدید هیات در جهت جبران کاستی های چند سال اخیر هندبال استان را خواستار شد.
رییس جدید هیات هندبال آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: طی چند سال اخیر هندبال استان به دلیل مشکلات مالی دچار عقب افتادگی شده است.
شاهین کهنموییان آذری بیان کرد: سقوط 14 پله ای رتبه هیات هندبال آدربایجان غربی از رده دهم به رده بیست و چهارم در ارزیابی فدراسیون نشان از نیاز شدید این هیات به تلاش روزافزون برای رسیدن به روزهای اوج گذشته است.
وی همجواری آذربایجان غربی با سه کشور را فرصتی مناسب برای ایجاد تعامل و مشارکت ورزشی با این کشورها دانست و گفت: ارتقا سطح کیفی ورزشکاران استان با تبادل اطلاعات ورزشی، برگزاری اردوهای مشترک و مسابقات ورزشی فراهم می شود.
به گزارش ایرنا مجمع انتخاباتی هیات هندبال آذربایجان غربی در روز جاری با حضور رییس فدراسیون در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد و «شاهین کهنموییان آذری» با کسب 12 رای از 18 رای ماخوذه، هدایت هیات هندبال آذربایجان غربی را به مدت چهار سال بر عهده گرفت.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.