به گزارش ایرنا بهرام قوی بنیه روز سه شنبه در نشست با خبرنگاران افزود: بیش از 280 برنامه دیگر نیز در قالب مصاحبه با نخبگان جوان کارآفرین و گزارش تصویری که کالای ایرانی را تولید می کنند، در صدا و سیما مرکز مهاباد پخش شده است.
وی همچنین در خصوص برنامه های این مرکز برای پرکردن اوقات فراغت جوانان گفت: ویژه برنامه 'خاوه خزان' در رادیو در خصوص راه های درست استفاده کردن از اوقات فراغت نوجوانان و جوانان با حضور کارشناسان این حوزه آماده شده است.
قوی بنیه ادامه داد: برنامه 'کوچه باغ جوانی' با موضوع متناسب با جوانان و ابعاد مختلف اوقات فراغت آنان و برنامه 'باغچه گولان' برای مخاطبان کودک در این ایام به صورت روزانه پخش خواهد شد.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز مهاباد گفت: برنامه های معرفی مناطق گردشگری و آثار تاریخی این شهرستان و مصاحبه با مسافران از دیگر برنامه تابستان امسال صدا و سیمای مهاباد است.
قوی بنیه با اشاره به وجود بحران آب و ضرورت صرفه جویی در آن نیز گفت: امسال برنامه های متنوعی در خصوص مکانیزه کردن آبیاری کشاورزی، اصلاح الگوی کشت و بهینه مصرف کردن آب پیش بینی شده است.
وی همچنین ادامه داد: امسال 76 درصد در حوزه سیما و 36 درصد در حوزه رادیو مخاطب داشته ایم.
مدیرکل صدا و سیما مهاباد در خصوص عملکرد این مرکز در ماه مبارک رمضان گفت: بیش از 14 هزار دقیقه با موضوع مرتبط با ماه رمضان برای پاسخ به نیازهای معنوی شهروندان در قالب خبر و سیما، برنامه تولید و پخش شده است.
شهرستان مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت دارای اداره کل صدا و سیما، دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی، 12 پایگاه و سایت خبری و 6 نشریه است.
3093/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.