به گزارش ایرنا و بر اساس گزارش امروز (چهارشنبه) این سایت ایتالیایی، باشگاه لاتینا پیشنهاد قراردادی 2 ساله به مرتضی شریفی داده است و احتمالا تا یکشنبه هفته آینده با وکیل او قرارداد می بندد.
البته باشگاه لاتینا پیش از این به دنبال جذب «توماس جاشک» از تیم «ورونا» بود ولی با مصدومیت این بازیکن، هدف خود را تغییر داد.
مرتضی شریفی بازیکن ارومیه ای تیم ملی ایران که 19 سال دارد، سال گذشته در ترکیب تیم نوجوانان ایران به قهرمانی جهان رسید و امسال با نظر ایگور کولاکوویچ به تیم ملی بزرگسالان ایران راه یافت و عملکرد خوبی هم در لیگ ملت های والیبال ارائه کرد.
باشگاه لاتینا که بازیکنان نامداری مانند اریک شوجی از آمریکا، کریستین ساوانی از ایتالیا و نیکلاس لوگاف از فرانسه را در اختیار دارد، در فصل گذشته سری «آ» ایتالیا در رده دهم قرار گرفت.
در هفته های اخیر، سعید معروف به «سیه نا» ایتالیا، فرهاد قائمی به زراعت بانک ترکیه و مجتبی میرزاجانپور به کاستلانا گروته پیوسته اند.
پارسال هم میلاد عبادی پور به اسکرا لهستان و محمدجواد معنوی نژاد به ورونا ایتالیا ملحق شدند؛ امسال همچنین رسانه های ایتالیا از تمایل باشگاه «لوبه» برای جذب امیر غفور نیز خبر داده بودند.
در صورت نهایی شدن قرارداد شریفی با لاتینا، تعداد والیبالیست های ایران در باشگاه های اروپایی به 6 بازیکن می رسد.
به گزارش ایرنا مرتضی شریفی، کاپیتان تیم ملی نوجوانان ایران و بهترین دریافت ‌کننده والیبال نوجوانان آسیاست.
این بازیکن ارومیه ای متولد سال 1378 شهر ارومیه است که قبل از حضور در لیگ ملت های والیبال 2018 عنوان قهرمانی نوجوانان جهان را نیز در کارنامه دارد.
مرتضی شریفی با حرکات تماشایی خود در مسابقات نوجوانان 2017 آسیا مورد توجه رسانه های جهانی قرار گرفته بود.
برخی از سایت های تخصصی والیبال با انتشار ویدیویی از بازی ایران در مسابقات آسیایی نوجوانان در میانمار، حرکت های تماشایی بازیکن شماره دوازده تیم ملی ایران را مورد ستایش قرار دادند.
مرتضی شریفی در این ویدیو یک بار با دست راست و بار دیگر با دست چپ اسپک می زند؛ این حرکت تماشایی وی از چشم دنیا دور نماند و از او به عنوان یکی از استعدادهای آینده والیبال ایران یاد شده بود.
شریفی هم اکنون به همراه امیر حسین توخته، میثم صالحی و محمدرضا حضرت پور چهار بازیکن نوظهور ارومیه ای هستند که در کنار سعید معروف و میلاد عبادی پور دیگر بزرگان ارومیه ای تیم ملی ایران در لیگ ملت های والیبال هنرنمایی می کنند.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.