جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان سلماس از افزایش50 درصدی دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، سرهنگ حبیب کرمی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان سلماس گفت: با تلاشهای شبانه روزی مجموعه انتظامی شهرستان خصوصا مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر شاهد افزایش 38.2درصدی کشفیات مواد مخدر و نیز افزایش 50درصدی دستگیری قاچاقچیان موادمخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته در سطح شهرستان هستیم .


سرهنگ کرمی همچنین با اشاره به افزایش 32درصدی دستگیری توزیع کنندگان مواد مخدر در سلماس،‌ اظهار کرد: در همین راستا ۱۹ دستگاه انواع خودرو و موتور سیکلت در سه ماه نخست سال97 در سلماس توقیف و به مقام قضایی تحویل داده شده است .

وی بیان کرد: مامورین انتظامی شهرستان سلماس در مدت سه ماهه اول سال جاری اقدام به اجرای  16 فقره طرح کنترل محورهای مواصلاتی و اجرای ایست بازرسی و نیز 8 فقره طرح پاکسازی نقاط الوده شهر کرده اند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان سلماس افزود: طبق شیوع شناسی سال ۹۰ در سلماس، 4 هزار و191 معتاد شناسایی شده بودند که پیش بینی می شود تا پایان سال ، این آمار به 6 هزارو ۵۰۰نفر افزایش پیدا کرده باشد.

سرهنگ کرمی تصریح کرد: ۱۲ مورد کلاس آموزشی آگاهسازی خطرات مواد مخدر در ارگانها، ادارات، مدارس، دانشکاه ها و نقاط مختلف شهرستان برگزار شده که ۷۳۵ نفر را دراین کلاس ها تحت پوشش قرار داده ایم.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان سلماس بیان کرد: برای ریشه کن کردن اعتیاد باید مبارزه با مواد مخدر را در جامعه همگانی کرد تا تبدیل به یک الگو و سیاست راهبردی در میان اقشار مختلف مردم تبدیل شود و مردم خود در این خصوص احساس مسئولیت نمایند تا بتوانیم جامعه ای سالم و به دور ناهنجاری های اجتماعی و مواد مخدر داشته باشیم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.