به گزارش ایرنا، توکل حیدری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: 100 درصد پرونده های ورودی به محاکم قضایی مورد رسیدگی قرار گرفته و در نهایت مختومه شده است.
وی اضافه کرد: در حال حاضر 380 نفر قاضی اعم از قضات دادگستری و قضات ویژه شورا در سراسر آذربایجان غربی اشتغال دارند.
وی ادامه داد: بر اساس آخرین ارزیابی های کشوری، آذربایجان غربی جزو 10 استان برتر کشور در میزان رضایت مندی ارباب رجوع بوده است.
رییس کل دادگستری آذربایجان غربی با اشاره به میزان عفو متهمان بیان کرد: در سال گذشته، یکهزار و 22 نفر مشمول قانون عفو قرار گرفت و در سال جاری نیز تاکنون 16 نفر از این قانون بهره مند شده اند که پیش بینی می شود تا پایان سال جاری این تعداد به یکهزار و 160 نفر افزایش یابد.
حیدری اضافه کرد: یکهزار و 77 پرونده تصرف و تخریب منابع طبیعی در این استان تشکیل شده که با اجرای قانون یکهزار و 491 هکتار از اراضی و 36 هکتار از جنگل های استان رفع تصرف شده است.
وی افزود: شماره تماس 136 دادگستری آذربایجان غربی آماده دریافت هرگونه انتقاد و شکایت از عملکرد دستگاه های اجرایی است و مردم می توانند با این شماره مشکلات خود را مطرح کنند.
به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی رتبه 31 کشوری را در میزان وقوع جرم دارد و این آمار به توجه به مرزی بودن استان بسیار قابل توجه است.
یکی از اولویت های قوه قضاییه کاهش جرائم و آسیب های اجتماعی است.
8135/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.