محمد اقوامی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران گروهان مرزی شهید ضیائی شهرستان ارومیه در بازرسی از خودروهای عبوری به یک دستگاه وانت مشکوک و با تعقیب و بازرسی آن یک میلیون و 49 هزار نخ انواع سیگار قاچاق را کشف و پرونده را به تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه ارسال کردند.
وی اضافه کرد: شعبه ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز شهرستان ارومیه متهمان را به ضبط محموله قاچاق و پرداخت یک میلیارد و 561 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
وی بیان کرد: همچنین در ایست بازرسی شهید کلانتری ارومیه از 2 دستگاه خودروی وانت سایپا، 695 کیلوگرم پسته و یک هزار و 650 باکس سیگار خارجی قاچاق کشف و پس از سیر مراحل قانونی با شکایت و اعلام جرم گمرک به تعزیرات حکومتی ارومیه ارجاع شد.
وی ادامه داد: شعبه ویژه رسیدگی به جرایم قاچاق کالا و ارز شهرستان ارومیه، قاچاقچی را به ضبط کالا و پرداخت یک میلیارد و 657 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
به گزارش ایرنا، اداره کل تعزیرات حکومتی مرجع رسیدگی به تخلفات اقتصادی به ویژه قاچاق کالاست.
آذربایجان غربی به علت هم مرز بودن با سه کشور از مسیرهای ورود و خروج کالای قاچاق به شمار می رود و با تلاش ماموران انتظامی سالانه میلیاردها ریال کالای قاچاق در این استان کشف می شود.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.