به گزارش ایرنا حسین تاجیک روز پنجشنبه در سومین جشنواره ملی گیلاس اشنویه افزود: 2 هزار و 300 میلیارد ریال از سهم آذربایجان غربی نیز برای توسعه زیرساخت های گردشگری این استان صرف می شود.
وی ادامه داد: تاکنون هفت مجوز بوم گردی در اشنویه تصویب شده و 70 مورد موافقت اصولی نیز برای طرح بوم گردی منطقه صادر شده است.
وی با اشاره به اینکه 25 طرح سرمایه گذاری بزرگ در سطح استان اجرا می شود، ادامه داد: طرح تله کابین ارومیه از جمله این طرح هاست.
نماینده مردم شهرستان اشنویه و نقده در مجلس شورای اسلامی و نایب رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: چتر ایران بر سر تمام اقوام و ادیان الهی کشور برافراشته است و این ملت بزرگ در کنار هم، همزیستی مسالمت آمیزی دارند.
عبدالکریم حسین زاده بیان کرد: همه شهروند هستیم و به صورت برابر دارای هویت های فرهنگی می باشیم؛ هویت های فرهنگی اقوام نیز در خدمت حفظ هویت ملی است.
نماینده مردم تهران و عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: هموطنان کرد، ایرانی ترین قوم ایران هستند و امنیت کشور در این منطقه را مدیون شهامت آنان هستیم.
محمد علی وکیلی با اشاره به موقعیت اشنویه و ویژگی های آن، ادامه داد: مجاورت این شهرستان با 2 کشور ترکیه و عراق فرصت طلایی برای سرمایه گذاری در این شهرستان به وجود آورده است.
وی اضافه کرد: مسیر اشنویه - ارومیه نیز منطقه بی نظیری برای توسعه گردشگری بوده و نیازمند توجه و سرمایه گذاری است.
به گزارش ایرنا، سومین جشنواره ملی گیلاس اشنویه با شرکت حسینعلی امیری، معاون رییس جمهوری در امور مجلس برگزار و در این مراسم کلید طلایی شهر گیلاس توسط شهردار اشنویه به وی تقدیم شد.
3093/9870/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.