فرمانده سپاه سلماس بر نقش بی بدیل عشایر مرزنشین در ارتقای امنیت پایدار کشور تاکید کرد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، سرهنگ علیرضا مدنی در دیدار با سران عشایر، روحانیون اهل سنت ، فرماندهان پایگاههای مقاومت و ریش سفیدان دهستان کوزه رش سلماس بمناسبت عید سعید فطر، ایمان به خدا،رهبری و تبعیت و پشتوانه مردمی را از مهمترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: اکنون نیز بعد از گذشت ۳۹ سال از این پیروزی شکوهمند همواره اوج عزت و اقتدار این انقلاب در جهان برقرار است .

وی با تقدیر از ایفای نقش فعال عشایر قهرمان منطقه در راستای بالا بردن امنیت پایدار تصریح کرد: خدمت به آحاد مردم در زمینه های محرومیت زدایی،معضل بیکاری ،توجه به محرومین و اقشار کم درامد وظیفه همه است و بایستی اقدامات انجام گرفته توسط نهاد ها و ارگان ها توسط مردم قابل مشاهده و ملموس باشد .

مدنی پیوند خون های ریخته شده هموطنان اهل تشیع و تسنن را ضامن ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین وحدت در کشور دانست و افزود: امروزه همانگونه که شاهد هستید برادران شیعه در کنار برادران اهل تسنن با هم دلی و همگامی و همراهی در برقراری امنیت پایدار در منطقه در تلاش هستند .

وی مردم عشایر را نیز به تعبیر امام راحل از ذخایر انقلاب دانست و تصریح کرد: عشایر در این مناطق هم مرزدار هستند و هم مرزبان و اکنون امنیتی که وجود دارد مرهون وجود این عزیزان است و ضمانت و پشتیبانی ازاین امنیت نیز هم بر عهده خود این مردمان دلیر می باشد .

سرهنگ مدنی با تاکید بر ضرورت هوشیاری در برابر دشمنان خاطرنشان کرد: امروز مرزداران و مرزبانان کشورمان علاوه بر تامین امنیت به این مهم نیز توجه داشته باشند که مرزبانی از مرزهای فرهنگی کشور نیز از اولویت های اصلی ماست .

فرمانده سپاه سلماس افزود: یکی دیگر از وظایف مهم مرزبانان ایجاد حلقه اتصال محکم بین نسل جوان است تا شکافی بین اعتقادات نسل جوان و گذشته اتفاق نیافتند چراکه دشمن بعد از ناامید شدن از تهاجمات نظامی علیه ایران به دنبال خشکاندن و ضربه زدن و تضعیف روحیه معنوی و اعتقادی در جامعه است .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.