تقی کهوریان عصر روز دوشنبه در جلسه شورای فنی آذربایجان غربی افزود: طی سال گذشته در راستای حل مشکلات طرح های عمرانی در سراسر استان، 118 مورد مصوبه در این شورا به تصویب رسیده که 80 درصد آنها اجرایی شده است.
وی اضافه کرد: همچنین سال گذشته، آذربایجان غربی رتبه دوم کشوری را در رسیدگی به مسائل و مشکلات طرح ها در کمیته های شورای فنی به دست آورده و مورد قدردانی نیز قرار گرفته است.
وی بیان کرد: رسیدگی و نظارت بر طرح های عمرانی استان در محدوده اختیارات و وظایف این شورا است که به منظور ارتقای کیفیت اجرای پروژه های عمرانی و جلوگیری از هدررفت منابع مسائل مرتبط با پروژه های مشکل دار با اولویت در دستور کار جلسات شورای فنی در سال جاری قرار می گیرد.
وی ادامه داد: محدوده عمل شورای فنی استان شامل همه طرح ها و عملیات عمرانی بوده و تصمیم های آن در محدوده قانون برای تمامی دستگاه های اجرایی لازم الاجراست.
در این جلسه طرح هایی نظیر مراکز بهداشتی و درمانی یزدکان و صمدزاده، مدرسه 15 کلاسه مسکن مهر در شهر خوی، تامین آب شرب روستای قوروق به همراه سالن ورزشی دانشگاه علوم قرآنی خوی در شهرستان خوی مورد بررسی قرار گرفت با طرح مشکلات اجرایی آنها، تصمیم های لازم اتخاذ شد.
به گزارش ایرنا، شورای فنی مرجع رسمی رسیدگی به وضعیت طرح های عمرانی در استان هاست.
2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.