کریم حسین زاده روز یکشنبه در دومین جلسه شورای اداری شهرستان چالدران افزود: با برنامه ریزی های انجام شده امیدواریم این میزان به 60 میلیارد ریال در سال جاری افزایش یابد.
وی اظهار امیدواری کرد که بانک های عامل چالدران در راستای توسعه اشتغال زایی پایدار همکاری بیشتری در پرداخت تسهیلات به طرح های بررسی شده در کمیته اشتغال داشته باشند.
وی اضافه کرد: در دولت تدبیر و امید یک هزار و 100 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح های عمرانی شهرستان چالدران تصویب شده که قابل مقایسه با سالهای پیش از این دولت نیست.
وی بیان کرد: 550 میلیارد ریال از این اعتبار تخصیص یافته که امیدواریم روز به روز بیشتر شود.
فرماندار چالدران گفت: مدیران دستگاه های اجرای شهرستان نسبت به اتمام یا شروع طرح های عمرانی که در گذشته آغاز و یا پیمان سپاری شده اقدام و در راستای جذب و تخصیص اعتبارات آنها تلاش کنند.
حسین زاده با اشاره به برکات بنیاد علوی در این شهرستان افزود: کمک به تجهیز اورژانس بیمارستان شهید بهشتی، تسطیح و شن ریزی راه های روستایی و ساخت خانه کشتی و ورزش بانوان از جمله اقدامات این بنیاد در شهرستان است که مدیران ادارات باید همکاری تنگاتنگی با این بنیاد در جهت اجرای طرح توسعه ملی چالدران داشته باشند.
وی اضافه کرد: محور حرکت دولت محرومیت زدایی است و اجرای طرح فاضلاب شهری شهر سیه چشمه، آب شرب روستایی، آسفالت ریزی روستاهای زیرسازی شده توسط بنیاد مسکن، طرح های گردشگری، طرح های منابع طبیعی و برقراری تعادل دام و مرتع، طرح های شهرداری ها، گاز رسانی به روستاها و شهر آواجیق، بهسازی و آسفالت ریزی راه های روستایی و بین شهری و اتمام فضاهای در حال ساخت حوزه بهداشت و درمان از جمله طرح های مهم دولت در راستای محرومیت زدایی در چالدران است.
به گزارش ایرنا چالدران، محروم ترین شهر آذربایجان غربی و دومین شهر محروم کشور بر اساس شاخصه های استخراج شده است.
به علت محرومیت این شهرستان، بنیاد علوی و بنیاد مستضعفان در کنار وزارت کشور، طرح های توسعه چالدران را در دستور کار قرار داده است؛ شهرستان مرزی چالدران در شمال آذربایجان غربی قرار دارد.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.