معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه محرومیت زدایی در مناطق محروم این استان با بهره گیری از ظرفیت اردوهای جهادی امکان پذیر است، گفت: برنامه ریزی برای بهره گیری از ظرفیت بسیج و نیروهای داوطلب جهت خدمت در مناطق محروم با سرعت پیگیری شود.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی علیرضا رادفر در اولین نشست ستاد پشتیبانی اردوهای هجرت و جهادی دانش آموزی و دانشجویی آذربایجان غربی، افزود: اردوهای جهادی به عنوان کار تخصصی و دوره های عملی برای دانشجویان محسوب می شود که دانشجویان در این اردوها می توانند اندوخته های علمی خود را با عمل در آمیخته و به خدمت بی منت در جامعه اسلامی جامعه عمل بپوشانند.
رادفر با بیان اینکه تخصصی کردن عنوان های فعالیت در این قشر لازم است، افزود: اردوهای جهادی فرصتی برای جوانان متخصص انقلابی و علاقه مند به عمران و آبادی در نقاط محروم است تا بخشی از مشکلات مردم رفع شود.
وی بیان کرد: بسیج سازندگی در حوزه دانش آموزی موفق بوده و آموزش و پرورش آذربایجان غربی با تمام توان آماده حضور در اروهای جهادی و هجرت است.
سردار سرتیپ دوم پاسدار الهوردی داداش زاده نیز در این جلسه گفت: احرای این طرح ها توام با اهداف کیفی بوده و آموزش کار گروهی از مهمترین این اهداف است.
وی بیان کرد: کمک به کاهش هزینه‌های دولت، ایجاد محیط سالم و با نشاط در عرصه‌های کار و تلاش، ایجاد محبوبیت در بین آحاد مختلف مردم، پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی و تسریع در روند اجرایی کارهای عمرانی از اهداف اجرای این اردوها به شمار می رود.
وی با اشاره به خدمات رسانی بلند مدت و تخصصی به مناطق محروم، گفت: برای اثربخشی این گروه‌های جهادی بازده زمانی برای حضور گروه ها در مناطق مختلف تعریف شده است.
وی افزود: بر این اساس گروه ها به مدت سه تا پنج سال در یک منطقه خدمات رسانی می کنند تا اثربخشی اقدامات انجام شده در مناطق هدف به صورت کامل مشخص شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.