سرهنگ رضا ظهیریان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این ارتباط یک خودرو و 2 نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شدند.
وی همچنین با تاکید بر ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه جدی با سوداگران مرگ اضافه کرد: یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک، یک کیلوگرم سوخته تریاک و چهار عدد ترازوی دیجیتال توزین مواد در این راستا در مهاباد کشف شده است.
وی بیان کرد: در این خصوص 10 نفر توزیع کننده اصلی و 20 نفر معتاد متجاهر نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد با اشاره به ضرورت تحقق شعار امسال و حمایت از کالای ایرانی گفت: ماموران پلیس در 2 عملیات جداگانه موفق به کشف 980 ثوب پوشاک خارجی به ارزش 150 میلیون ریال و 2 هزار و 160 قلم باتری قاچاق به ارزش 80 میلیون ریال شدند.
سرهنگ ظهیریان بیان کرد: در این خصوص نیز سه نفر دستگیر و 2 خودرو نیز توقیف شده است.
وی گفت: به دنبال افزایش سرقت از خانه باغ های این شهرستان و شکایات مردمی، عوامل انتظامی پس از تحقیقات گسترده و بکارگیری اقدامات مختلف موفق شدند مخفیگاه سارقان را در یکی از شهرستان های همجوار شناسایی و در عملیات موفقیت آمیز سه سارق حرفه ای را دستگیر کنند که متهمان در بازجویی ها به 11 فقره سرقت ترانس برق از باغ ها اعتراف کردند.
سرهنگ ظهیریان افزود: این سارقان اعتراف کردند که اموال مسروقه را پس از انتقال به یکی از شهرهای مجاور به قیمت ناچیز به فروش می رساندند.
وی گفت: در این خصوص 2 مالخر ترانس های سرقتی نیز دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد در ادامه بیان کرد: به دنبال افزایش سرقت داخل خودرو و پس از انجام تحقیقات گسترده، مخفیگاه فرد متهم شناسایی و وی نیز دستگیر شد.
سرهنگ ظهیریان افزود: سارق در بازجویی ها به تعداد 25 فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل شد.
وی همچنین از کشف سه هزار لیتر سوخت قاچاق و توزیع خارج از شبکه این سوخت خبر داد و بیان کرد: در این عملیات نیز 2 خودرو نیسان تانکردار و 2 نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قانونی تحویل داده شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد ادامه داد: به دنبال افزایش سرقت سیم کابل توزیع برق، عوامل انتظامی پس از تحقیقات گسترده و بکارگیری اقدامات فنی، موفق شدند یک نفر سارق حرفه ای سیم برق که بصورت ماهرانه اقدام به قطع سیم برق می کرد را دستگیر کردند.
شهرستان مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت و سه کلانتری در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
3093/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.