به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه های نماز عید سعید فطر در ارومیه افزود: رهبر معظم انقلاب، فرمایشات بسیاری در راستای ایجاد قدرت اقتصادی مبتنی بر ظرفیت های داخلی در سال های اخیر داشتند و برای حل مشکلات این بخش باید فرمایشات معظم له از سوی مسوولان و مردم به اجرا درآید.
وی اضافه کرد: نسخه اصلی پیروزی مقابل دشمنان در حوزه های مختلف، اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب در حوزه های گوناگون است.
وی بر تلاش مسوولان برای کنترل قیمت اجناس در شرایط فعلی بازار تاکید و بیان کرد: نهادهای اجرایی و نظارتی با مراکز و افرادی که قیمت ها را به صورت خودسرانه بالا برده اند، برخورد لازم را داشته باشند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی هوشیاری مردم در مقابله با توطئه های گوناگون دشمنان را خواستار شد و ادامه داد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی نهادهای موفق در کشورمان را مورد هجمه قرار می دهند و باید پشتیبان این نهادها باشیم.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی با تبریک عید سعید فطر اظهار امیدواری کرد که همه مردم مسلمان ایران و آذربایجان غربی به طور کامل از فضایل ماه مبارک رمضان بهره مند شده باشند.
وی گفت: مهمترین وظیفه ما مسلمانان پس از ماه مبارک رمضان، تداوم اعمال مستحبی این ماه در طول سال است که می تواند در اعتلای معنوی موثر باشد.
وی افزود: قرائت قرآن کریم، کمک به نیازمندان، حضور در نمازهای جماعت از جمله اعمال نورانی این ماه مبارک است که باید در ماه های دیگر سال نیز توجه ویژه ای به آن داشته باشیم.
به گزارش ایرنا، نماز عید سعید فطر با حضور پرشور مردم ارومیه در مصلای امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد به طوری که بسیاری از مردم در خیابان های اطراف به اقامه نماز پرداختند.
نماز عید سعید فطر در نقاط مختلف آذربایجان غربی برگزار شد و مردم استان پس از یک ماه روزه داری در ماه مبارک رمضان، با اقامه نماز عید، موفقیت در بندگی بر آستان خداوند را جشن گرفتند.
2093/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.