مدیر بودجه معاونت درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با همت مسئولان کشوری و استانی این وزارتخانه، طرح های بیمارستانی در ارومیه تا 2 ماه آینده به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی رضا رضایی در بازدید از طرح توسعه بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه در جمع خبرنگاران افزود: این طرح ها شامل طرح توسعه بیمارستان امام خمینی (ره)، توسعه و نوسازی بیمارستان های طالقانی و شهید مطهری، کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی تدبیر و مراکز جامعه سلامت البرز و رازی این شهر است.

وی تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی طرح های بزرگی را در 2 ماه آینده به مدار خدمت رسانی اضافه می کند که این حجم کار در کشور بی نظیر است.

رضایی اضافه کرد: تعداد طرح های بهداشتی و درمانی که در آذربایجان غربی در دست احداث و تجهیز است، تلاش و عزم جدی تیم مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی را برای ارتقای شاخص های بهداشتی و درمانی در این استان نشان می دهد.

وی ادامه داد: اورژانس جدید بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه، یک بیمارستان 200 تختخوابی بزرگ است که در قالب طرح توسعه این بیمارستان نامگذاری شده ولی طرحی قابل توجه در راستای خدمت رسانی درمانی به مردم استان به شمار می رود.

مدیر بودجه معاونت درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: این پروژه نیازمند تجهیزات پزشکی زیادی است که تجهیز آن شروع شده و در سریع ترین زمان ممکن نسبت به تامین دیگر اقلام پزشکی مورد نیاز این طرح اقدام می کنیم.

به گزارش ایسنا؛ در حال حاضر سرانه تخت در استان 1.2 به ازای هر یکهزار نفر است که با اتمام طرح های با پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد در آینده نزدیک، این رقم به 1.7 تخت می رسد.

1.7 تخت برای هر یکهزار نفر، متوسط کشوری تخت های بیمارستانی است.

 

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.