رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: سرمایه گذاری در استان با مشکل مواجه  شده است.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان  غربی محمد خالد حاتمی در جلسه شورای شهر توسعه  صنعت گردشگری را در گرو حمایت از سرمایه گذاران دانست و بیان کرد: امروز با توجه به شرایط خاص اقتصادی کشور نباید شرایطی ایجاد کنیم که باعث فرار سرمایه گذاران داخلی و خارجی شود .

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر ارومیه با تاکید براینکه امروز موضوع سرمایه گذاری در شهرها یک بحث بسیار مهم و حساس است که از بعد توریستی و گردش اقتصادی یک امر بسیار موثر برای شهرهای در حال پیشرفته است گفت: با ایجاد شرایط سخت و خاص برای سرمایه گذاران به ویژه سرمایه گذاران داخلی نه تنها باعث ایجاد رکود اقتصادی خواهیم شد بلکه بر توسعه شهرها نیز ضربه وارد خواهیم کرد و لذا باید تمام تلاش خود را در جهت احترام به سرمایه گذاران و جذب آنان و ایجاد زمینه های لازم جهت فعالیت آنان فراهم شود.

وی تاکید کرد:  مسئولین و دستگاههای اقتصادی در راستای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی در راستای پیشبرد اهداف و توسعه و آبادانی شهر تلاش های خود را بیشتر نمایند.

حاتمی خاطر نشان کرد: امروز باید با حمایت از سرمایه گذاران  توسعه صنعت گردشگری در شهر ارومیه را تحقق داد که در غیر این صورت در آینده نه چندان دور با مشکلات عدیده ای دسته و پنجه نرم خواهیم کرد.



انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.