به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، تقی کهوریان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداروجانشین رییس ستاد اجرایی خدمات سفر استان در دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان با اشاره به زمان برگزاری نخستین جشنواره و نمایشگاه ملّی گردشگری و صنایع دستی در ارومیه گفت:این نمایشگاه فرصت ارزشمند برای رونق صنعت گردشگری استان است و باید با استفاده از تمامی ظرفیت های موجود درارگانهای و سازمان های دولتی ، شهرداری ها و بخشهای خصوصی برای معرفی استان در این جشنواره ملّی بهره جست.
کهوریان افزود:آذربایجان غربی دارای تاریخ کهن و آثار بسیار با ارزش و طبیعتی بکر و منحصربفردی دارد و برای آشنایی و معرفی بیشتر این آثار همزمان با برپایی نمایشگاه در مرکز استان در سایر شهرستان ها نیز لازم است نمایشگاهها و برنامه های ویژه ای با همکاری تمامی نهادها و در سطح گسترده ای برگزار می شود.
وی همچنین بر برپایی تورهای گردشگری ویژه جشنواره در مسیرهای گردشگری تعریف شده است برای گشت و گذار شرکت کنندگان در جشنواره وعلاقمندان به بازدید از مناطق گردشگری و اماکن تاریخی در سایر شهرستان های استان تاکید کرد.
معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار و جانشین رییس ستاد اجرایی خدمات سفر استان در ادامه دستورات لازم را برای نظارت دستگاههای مسئول بر نحوه ارائه خدمات در مراکز خدماتی، رفاهی و پذیرایی، هتل ها، مجتمع های خدماتی بین راهی، جایگاههای سوخت به منظور ارتقاء کیفی خدمات و جلب رضایت مسافران و گردشگرانی درایام سفرهای تابستانی وبویژه ایام برگزاری جشنواره درآذربایجان غربی صادر کرد.
جلیل جباری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: نخستین جشنواره و نمایشگاه ملّی گردشگری و صنایع دستی از ۲۹ مرداد ماه تا ۲ شهریوربا حضور فعالان این عرصه در ۳۱ استان کشور در محل نمایشگاه های دائمی ارومیه برگزار میشود.
وی با بیان اینکه در کمیته های سیاست گذاری و اجرایی این جشنواره برنامه ریزی ها و تمهیدات لازم برای برگزاری شایسته و در شان استان آذربایجان غربی با مشارکت تمامی دستگاههای اجرایی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد افزود: همزمان با برپایی این نمایشگاه نخستین همایش سرمایه گذاری بخش گردشگری نیز در ارومیه برگزار می شود و برای جذب سرمایه گذاران بسته های ویژه ای تهیه و ارائه خواهد شد.
در ادامه این جلسه با حضور معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار از پوستر نخستین جشنواره ملّی گردشگری و صنایع دستی ارومیه رونمایی شد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 941188
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.