بحرعلی محمودی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به ویژگی های متمایز نمایشگاه کتاب و نرم افزارهای علوم قرآنی ارومیه نسبت به سایر نمایشگاه ها، افزود: تخفیف 50 درصدی از جمله این ویژگی هاست و امید می رود مساجد و حوزه های علمیه از این فرصت استثنایی استفاده کرده و کتاب های مورد نیاز را با نصف بها تهیه کنند.
وی طلاب و روحانیان را مخاطبان اصلی نمایشگاه کتاب و نرم افزارهای علوم قرآنی خواند و گفت: بیشتر کتاب های به فروش رسیده این نمایشگاه مربوط به کتب تفسیر است.
محمودی به حضور اتحادیه موسسه های قرآنی استان در این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: موسسه خیرالنسای ارومیه نیز ضمن معرفی موسسه، غرفه 'قرآن بخوان، جایزه بگیر' و 'نقاشی بکش، جایزه ببر' را برای کودکان دایر کرده که با استقبال روبرو شده است.
مسوول گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی از تعویض قرآن های نو با کهنه در نمایشگاه علوم قرآنی خبر داد و گفت: عموم مردم در صورت داشتن قرآن های کهنه و قدیمی می توانند با مراجعه به نمایشگاه نسبت به تعویض رایگان آن با قرآن نو اقدام کنند.
وی استقبال از نمایشگاه را مطلوب ارزیابی کرد و افزایش تعداد بازدیدکنندگان از این نمایشگاه در روزهای آینده را پیش بینی کرد.
به گزارش ایرنا دومین نمایشگاه قرآن و عترت در قالب جشنواره رمضان در آذربایجان غربی در مجتمع فرهنگی هنری ارومیه در حال برگزاری است و ناشرانی از استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، قم و موسسه های قرآن و عترت استانی در قالب 15 غرفه به همراه یک غرفه اطلاع رسانی در این نمایشگاه حضور دارد.
سه هزار عنوان کتاب با هفت هزار جلد کتب مذهبی، قرآنی کودک و نوجوان، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه در این نمایشگاه برای بازدید عموم آماده شده است.
سه هزار عنوان نرم افزار علوم دینی و قرآنی با موضوعات مختلف در این نمایشگاه در معرض دید و فروش عموم گذاشته شده است.
در این نمایشگاه محصولات فرهنگی، مذهبی و نرم افزارهای قرآنی با تخفیف 10 تا 30 درصدی ناشران به علاقه مندان عرضه می شود و بن های خرید با 50 درصد تخفیف از طرف اداره کل ارشاد استان تدارک دیده شده است که در اختیار مردم قرار می گیرد.
به گزارش ایرنا نمایشگاه قرآن و عترت از 19 خرداد به مدت پنج روز همه روزه از ساعت 12 تا 20:30 برای بازدید علاقه مندان دایر است.
نخستین نمایشگاه قرآن و عترت با پنج هزار جلد کتاب در 500 عنوان، از 20 تا 26 آذر ماه 1395 شمسی در محل مجتمع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ارومیه برگزار شده بود.
3072/8135
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.