به گزارش ایرنا رضا حسینی روز دوشنبه در هفدهمین جلسه مرکز خدمات سرمایه گذاری استان که با موضوع بحث و بررسی در خصوص برگزاری همایش معرفی ظرفیت ها و فرصت های سرمایه گذاری در بخش کشاورزی برگزار شد، افزود: نخستین همایش فرصت های سرمایه گذاری در بخش کشاورزی نیمه دوم مرداد ماه در ارومیه برگزار می شود که بهترین فرصت برای تجاری سازی بخش کشاورزی است.
وی اضافه کرد: این همایش بر اساس ساختار و تاپ چارت اجرایی با گرایش بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی کشاورزی برگزار می شود.
وی ادامه داد: این همایش با هدف معرفی توانمندی های سرمایه گذاری و زیرساخت های استان برای سرمایه گذاران بخش خصوصی و علاقه مند به حوزه کشاورزی، شناساندن فضای حاکم بر کشور و استان به سرمایه گذاران خارجی و توصیف وضعیت اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، تبادل اطلاعات فنی و تجاری بین سرمایه گذاران ، تجار و بازرگانان شرکت کننده برگزار می شود.
وی اضافه کرد: با توجه به فرارسیدن فصل برداشت میوه و آغاز صادرات محصولات کشاورزی استان فراهم کردن زمینه لازم برای صادرات محصولات کشاورزی ضروری است.
حسینی افزود: اصلاح برخی مقررات و دموکراسی اداری، اصلاح برخی قوانین و اعزام هیات های ویژه برای شناسایی بازارهای هدف از جمله برنامه های ما برای حمایت از صادرکنندگان آذربایجان غربی است.
به گزارش ایرنا آذربایجان غربی دارای 800 هزار هکتار اراضی قابل کشت کشاورزی است که سالانه 5.5 میلیون تن انواع محصولات تولید باغی و زراعی را تولید و روانه بازار می کند.
8137/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.