مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت: سال گذشته 8 زندانی زن جرایم غیرعمد از طریق طرح پویش ارمغان 2 در استان آزاد شدند.

شهلا تاجفر در گفت وگو با ایسنا منطقه آذربایجان غربی  با بیان اینکه طرح پویش ارمغان برای سومین سال پیاپی با مشارکت امورزنان نهاد ریاست جمهوری وامور زندان ها باهدف آزادی مادران جرایم مالی غیرعمد به ویژه مادرانی که کودک زیر دوسال دارند در آذربایجان غربی همزمان با سراسر کشور اجرامی شود افزود: درسال گذشته ۸ زندانی زن جرایم غیرعمد از طریق طرح مذکور آزاد شدند و امسال نیز پیش بینی می شود ۶ زندانی زن جرایم غیرعمد استان آزاد شود.

تاجفر خاطرنشان کرد: ۳ نفراز زندانیان از ارومیه و بقیه ازشهرستان ها هستند که پیش بینی می شود یک میلیارد تومان توسط خیرین و مردم برای آزادی این زنان جمع آوری شود.

مدیر کل اموربانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی باتاکید بر اینکه زندان جای مادران نیست اظهار کرد: بیشتر زنان زندانی سرپرست خانوار بوده و به دلایل مالی درزندان ها هستند.

وی باتاکید به اینکه دغدغه زنان بعد ازآزادی، اشتغال است ادامه داد: امسال برای اولین بار در کشور درآذربایجان غربی بامشارکت خیرین وکارآفرینان استانی برای اشتغال و رفع مشکل معیشتی این زنان تلاش شده است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.