یوسف ضیافتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه این کتابخانه ها بر اساس مساحت و نوع فعالیت درجه بندی شده است، افزود: کانون های فرهنگی هنری این شهرستان دارای سه کتابخانه درجه یک، 2 کتابخانه درجه 2، پنج کتابخانه درجه 3، 10 کتابخانه درجه 4 و هفت کتابخانه درجه 5 است.
وی با بیان اینکه درجه بندی اضافه کرد: هشت کتابخانه روستایی و هفت کتابخانه روستایی خدمات قفسه باز را برای اعضای این کتابخانه ها ارائه می کنند.
وی با اشاره به اینکه دسترسی مستقیم و سریع اعضا به منابع و امکان انتخاب کتاب دلخواه از میان کتاب های مشابه از مزایای نظام قفسه باز است، ادامه داد: آشنایی با کتاب های مختلف که به دلایلی به صورت مطلوب معرفی نشده اند، آشنایی با حوزه های مختلف دانش بشری و تقسیم بندی علمی آنها و جلوگیری از اتلاف وقت و نیروی جسمی اعضا و کتابداران از دیگر مزایای نظام قفسه باز کتابخانه ها به شمار می رود.
وی گفت: 2 خانه دیجیتال در کانون های این شهر فعالیت های دیجیتالی و همچین دوره های آموزش های کامپیوتر را به اعضا ارائه می کنند.
به گزارش ایرنا تربیت متعالی جوانان با توجه به مقام خلیفه اللهی، توجه به عمران معنوی و محوریت مساجد و کارآمدسازی به معنای توجه به سبک زندگی ایرانی اسلامی از سیاست های کانون های فرهنگی هنری مساجد در راه اندازی کانون ها به شمار می رود؛ دفتر کانون های فرهنگی هنری مساجد خوی در خرداد 1392 فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده، دارای 66 کانون شهری و 96 کانون روستایی است.
خوی با 385 هزار نفر جمعیت در شمال آذربایجان غربی قرار گرفته و دومین شهر پرجمعیت استان است.
7129/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.