یحیی سلطانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به این حکم شرعی مراجع عظام تقلید، ستاد دیه آذربایجان غربی آماده دریافت زکات فطریه پایان ماه مبارک رمضان امسال در نقاط مختلف استان است.
وی اضافه کرد: با توجه به نیاز قابل توجه مالی زندانیان نیازمند اختصاص زکات فطریه به این افراد موجب شادی این افراد شده و آنها می توانند به آغوش خانواده خود بازگردند.
وی ادامه داد: سامانه موبایلی ستاد دیه استان برای دریافت کمک های مردمی راه اندازی شده و شهروندان می توانند به سادگی و با ورود به سامانه #7777044*780* زکات فطریه خود را به این امر اختصاص دهند.
وی بیان کرد: علاوه بر آن شماره کارت مجازی 4861-0682-6315-5894 برای دریافت کمک های مردم به زندانیان جرائم غیرعمد استان از طریق کارت به کارت در اپلیکیشن های مبتنی بر تلفن همراه و دستگاه های کارت خوان در نظر گرفته شده است.
سلطانی اظهار امیدواری کرد که با استفاده از این تدابیر اندیشیده شده زمینه آزادی 492 زندانی جرائم غیرعمد در استان فراهم شده و این افراد به آغوش خانواده خود بازگردند.
به گزارش ایرنا، در حال حاضر 492 زندانی جرائم غیرعمد در زندان های آذربایجان غربی وجود دارد که برای آزادی آنان 300 میلیارد ریال نیاز است.
این کمک ها در قالب کمک های مردمی، دولتی، وام های بانکی، کمک بلاعوض ستاد دیه کشور، گذشت شاکیان و حکم اعسار از سوی دادگاه ها قابل پرداخت و تسویه است.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.