به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، محمد حضرت پور صبح امروز با حضور در برنامه زنده رادیویی شهریمیز با اشاره به رویکرد جدید شهرداری در بیان موضوعات شهری در برنامه رادیویی ، بیان کرد: موضاعات مورد بحث در رویکر جدید طی انعکاس سه برنامه درهر هفته چالشی و موضوع محورخواهد بود و تمال تلاش بر روی این هدف تمرکزشده که ارتباط دوسویه بین مردم تداوم داشته باشد و از این تریبون و از نخبگان جامعه در خواست مشود با بیان نظرات و پیشنهادهای خود در پویایی برنامه مشارکت داشته باشند.

وی درادامه با اشاره به یکی از راهبردهای افق ۱۴۰۴ شهر ارومیه یعنی شهری برخوردار از اقتصاد پویا اظهار کرد: در راستای تحقق این مهم در بخش محصولات کشاورزی که در حال حاضر ۳۰ درصد مردم درآن فعالیت چشمگیر دارند، گروهی از تجار کشور روسیه جهت انجام صادارت محصولات کشاورزی چون گیلاس و زرد الو به ارومیه امده اند .

حضرت پور با بیان اینکه امسال تولیدات زرد الو و گیلاس بر اساس پیش بینی ها در استان آذربایجان غربی به ترتیب ۲۶ هزار تن و ۶هزار تن می رسد ابراز امید واری کرد که با حضور تجار روسی در حدود ۱۰ هزار تن محصول زرد الو و گیلاس به کشور روسیه که امسال مسابقات جام جهانی فوتبال در ان برگزار می شود صادر خواهد شد.

وی به مشارکت مردم در تامین هزینه های شهری و ایجاد دارامد و در نتیجه برخوداری شهر از یک اقتصاد پویا نیز اشاره کرد و گفت: شهروندان در اداره کرد شهر نقش دارند و مشارکت انها در تامین درآمدها برای داشتن شهری زیبا و اباد بسیار مهم است.

شهردار ارومیه با بیان اینکه در حال حاضر هزینه نگهداری شهر ارومیه طی هر ماه ۱۲ میلیارد تومان است، گفت: هزینه زندگی شهری به ازای هر شهروند ارومیه ای در حدود یک میلیون و ۳۰۰ میلیون تومان است .

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 939276
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.