رئیس اتحادیه بارفروشان ارومیه گفت: گیلاس گرانترین میوه بازار است.

قاسم عزتی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی با بیان اینکه هیچ کمبودی میوه ای در بازار نداریم افزود: در بازار فعلا گیلاس رکوردار قیمت با کیلویی 15000 تا 20 هزار تومان است.

وی با اشاره به قیمت اقلام مختلف میوه تابستانی در ارومیه تصریح کرد: سیب استانی کیلویی  4000 تا 5000 تومان، زردآلو 5000 تا 10000 تومان و طالبی 2000 تا 3000 تومان عرضه می شو که بزودی هلو و شلیل نیز از سایر استانها وارد بازار می شود.

عزتی با اشاره به اینکه قیمت برخی اقلام از جمله هندوانه و کاهو مدتی در بازار افزایش داشت تصریح کرد: با حل مشکل کامیونداران قیمت هندوانه از کیلویی 2000 تومان به 1000 تومان رسیده و کاهو نیز در میدان میوه  و تره بار 1200 تومان است اما در مراکز عرضه داخل شهر 3برابر قیمت بفروش می رود که بازرسی و نظارت سازمان صنعت و معدن را می طلبد.

رئیس اتحادیه بارفروشان ارومیه با اشاره به ورود تجار روسی به بازار ارومیه و اقدام به خرید زردآلو و گیلاس اظهار کرد: خرید اقلام مذکور خبری خوش برای کشاورزان منطقه است چراکه بستر خرید و فروش برای این دو محصول در استان فراهم است و این میزان تقاضا ی کشور همسایه زمینه کمبود را فراهم نمی کند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.