محمد حضرت پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تصمیم مدیریت شهری مبنی بر حضور فعال و مقتدرانه 2 تیم با استفاده حداکثری از ظرفیت های بومی والیبال ارومیه و آذربایجان غربی در فصل آینده لیگ برتر کشوری است.
وی اضافه کرد: تمام توان مسوولان شهرداری ارومیه و مدیران تیم و مسوولان فنی تیم والیبال شهرداری ارومیه، حضور بیشترین تعداد والیبالیست ارومیه ای در تیم های والیبال این شهر در فصل آینده است و در این راستا اقدامات لازم را انجام می دهیم.
وی بیان کرد: در این راستا تمام توان خود را برای حضور سیدسعید معروف و میلاد عبادی پور بازیکنان ارومیه ای ملی پوش کشورمان در تیم شهرداری ارومیه به کار بستیم ولی هر 2 بازیکن مورد توجه تیم های اروپایی بودند و نتوانستند در ارومیه حاضر شوند.
شهردار ارومیه ادامه داد: بازیکنان بسیار خوبی از ارومیه در تیم ملی و تیم های لیگ برتری وجود دارد که می توانند در راستای اعتلای این ورزش در منطقه کمک کار ما باشند.
حضرت پور از بخش خصوصی برای حضور در عرصه تیم داری والیبال ارومیه دعوت کرد و گفت: امیدواریم با اجابت این درخواست، توان تیم های والیبال شهرداری ارومیه روز به روز بیشتر شود.
وی افزود: پنج نفر سرمربی با سوابق مشخص و قابل قبول در حال حاضر برای حضور در راس کادر فنی تیم والیبال شهرداری ارومیه در فصل آینده مد نظر هستند که مذاکراتی با آنها انجام داده ایم.
به گزارش ایرنا، تیم والیبال شهرداری ارومیه که در 6 فصل گذشته در لیگ برتر حضور داشته است، در فصل گذشته نتایج خوبی به دست نیاورد و تنها توانست خود را در لیگ برتر ماندگار کند.
تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه نیز از لیگ دسته یک به لیگ برتر صعود کرد تا ارومیه صاحب 2 تیم در این لیگ باشد.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.