نخستین نمایشگاه کتاب و نرم افزار های علوم قرآنی افتتاح شد.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی حجت الاسلام ناصر خدایاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی در مراسم افتتاح نمایشگاه کتب و نرم افزار علوم قرآنی که در محل نمایشگاه های حوزه هنری استان برگزارشدافزود: این نمایشگاه صبح امروز باهدف آشنایی ودسترسی بیشتر مردم به کتب و نرم افزارهای قرآنی افتتاح شد.
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به تعداد کتاب عرضه شده دراین نمایشگاه اشاره کردوگفت: در این نمایشگاه 3 هزار عنوان کتاب در 7 هزار مجلد و 3 هزار نرم افزار قرآنی جهت استفاده علاقه مندان بامشارکت استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و قم عرضه شده است.
حجت الاسلام خدایاری خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند با تهیه بن از تخفیف 50 درصدی از اداره ارشاد و همچنین تخفیف ناشران تهیه کتاب های نمایشگاه استفاده کنند.
حجت الاسلام خدایاری درخصوص موضوعات کتاب های عرضه شده درنمایشگاه قرآن تصریح کرد:  قرآن کریم در ابعاد مختلف، کتاب های تفاسیر، احادیث، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، مفاتیح الجنان و دیگر کتاب های قرآنی از جمله کتاب های ناشران در این نمایشگاه است. 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با 15 غرفه و با حضور ناشرانی از آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و یک ناشر نیز از استان قم از 19 تا 24 خرداد از ساعت 12 الی 20 عصر پذیرای علاقه مندان کتب و علوم قرآنی است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.