رئیس کمیته والیبال ساحلی هیات والیبال آذربایجان غربی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات از چهارم خرداد ماه جاری برای نخستین بار زیر نور مصنوعی و با حضور 12 تیم از استان های مختلف کشور در زمین های والیبال ساحلی مجموعه ورزشی 6 هزار نفری ارومیه آغاز شده است.
بهرام سلیمانی بیان کرد: دیدارهای نیمه نهایی، رده بندی و فینال این رقابت ها پنجشنبه شب این هفته / 24 خرداد/ برگزار می شود تا جایگاه تیم های اول تا چهارم مشخص شود.
سلیمانی ادامه داد: همچنین دور مقدماتی مسابقات والیبال سالنی جام رمضان ارومیه نیز از 29 اردیبهشت ماه با حضور 16 تیم در سالن سه هزار نفری شهیدان آهن دوست آغاز شده است و تا 28 خرداد ماه سال جاری ادامه دارد.
به گزارش ایرنا جوایز نقدی برای تیم‌های اول تا سوم والیبال ساحلی و سالنی از سوی هیات والیبال آذربایجان غربی در نظر گرفته شده است.
حضور محمدرضا حضرت پور و سالار غنی دل 2 ساحلی باز ملی پوش ارومیه ای در نخستین دوره رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی جوانان زیر 18 سال 2016 آسیا و انتخابی جهان در شهر وینتاین لائوس و چندین دوره قهرمانی ایران از افتخارات ورزشکاران این شهر در سطوح ملی و بین المللی است.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.