به گزارش ایرنا محمدمهدی شهریاری روز پنجشنبه در این پیام که نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفته، نوشته است: روز جهانی قدس، تجلی شکوه و عظمت امت اسلام، روز همبستگی مسلمانان جهان با ملت مظلوم و ستم دیده فلسطین، روز انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی به عنوان دشمن مشترک امت اسلامی و روز ستیز همیشگی با ظلم و بیداد است.
در ادامه این پیام آمده است: اکنون و در آستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان به درگاه خداوند متعال از مردم شریف، ولایتمدار و روزه دار آذربایجان غربی دعوت می کنم بار دیگر با حضور گسترده و معنادار خود در راهپیمایی روز قدس همراه با ملت بزرگ سایر نقاط ایران و آزادی خواهان جهان، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بلند امام خمینی (ره) حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین و انزجار خود را از صهیونیست ها و حامیان آنان اعلام کنند.
به گزارش ایرنا امام راحل در 16 اسفند سال 1358 و در پی بمباران جنوب لبنان توسط نیروهای اسرائیل، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس نامگذاری کردند و مسلمانان جهان همه ساله در این روز همبستگی خود را در حمایت از 'حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین' نشان می دهند.
فردا /جمعه/ روز جهانی قدس است و راهپیمایی ویژه این روز پیش از برپایی نمازجمعه در سراسر کشور و بیش از 60 نقطه آذربایجان غربی برگزار می شود.
3072/8135
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.