به گزارش ایرنا و بر اساس این گزارش راهپیمایی کنندگان در ارومیه از میدان ولایت فقیه به سمت خیابان منتظری و سپس میدان دفاع مقدس حرکت می کنند و مسیر نهایی مصلی امام خمینی (ره) خواهد بود.
همچنین طبق اعلام شورای هماهنگی استان در شهرستان خوی نیز زمان تجمع راهپیمانان ساعت 11:30 و مکان تجمع، میدان شیخ نوایی خواهد بود.
در سلماس ساعت تجمع 11:30 و شروع راهپیمایی 12 از مقابل مسجد جامع اعلام شده است و در شاهین دژ نیز ساعت تجمع 10:30 و شروع راهپیمایی ساعت 11 از میدان معلم خواهد بود.
راهپیمایی روز قدس در چالدران از ساعت 12:30 و از میدان صفوی به طرف مسجد جامع برگزار می شود و در شهرستان چایپاره زمان تجمع ساعت 11 و شروع 11:30 از مقابل مسجد جامع اعلام شده است.
بر اساس این گزارش راهپیمایان روز قدس نقده در ساعت 11:30 از میدان شهدا به سمت مسجد جامع و در پلدشت نیز در ساعت 10 از مقابل مسجد جامع حرکت می کنند.
راهپیمایی روز قدس ماکو در ساعت 12 از مقابل بانک انصار و در شوط نیز در ساعت 10:30 از خیابان ولی عصر آغاز می شود؛ در میاندوآب نیز ساعت تجمع 10:30 و محل تجمع چهارراه انقلاب اعلام شده است.
راهپیمایی روز قدس تکاب در ساعت 11:30 از میدان قایم و پیرانشهر هم در ساعت 12 از پنج راه استقلال آغاز می شود؛ در مهاباد هم ساعت تجمع راهپیمایان روز قدس 10:30 اعلام شده و محل آن برای خواهران از مقابل تالار وحدت و برای برادران از مقابل فلکه فرمانداری تعیین شده است.
براساس این گزارش راهپیمایان روز قدس اشنویه از ساعت 11 در میدان انقلاب این شهرستان تجمع می کنند و در سردشت نیز تجمع از ساعت 10 در میدان سپاه آغاز می شود؛ در بوکان هم ساعت تجمع 9:30 و مکان آن چهار راه اطلاعات اعلام شده است.
به گزارش ایرنا طی روزهای اخیر بسیاری از مسوولان نظام با تاکید بر اینکه ' مسأله قدس مسأله اسلام و انسانیت است' از اقشار مختلف مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس امسال دعوت کرده اند.
8135/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.