الهه قهرمانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه مسابقات قهرمانی شمشیربازی آسیا 20 خرداد ماه جاری در شهر بانکوک برگزار می شود، افزود: بازی های آسیایی جاکارتا یکی از مهمترین رویدادهای قاره کهن است و برای راهیابی به این بازی ها امیدوار هستیم.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون در اوج آمادگی جسمی و روانی به سر می برد، گفت: نگین کافی و سروناز مرتضوی دیگر هم تیم هایم در ترکیب سه نفره تیم فلوره دختران جهت اعزام به مسابقات آسیایی و جهانی هستند.
وی با اشاره به حضور تیم سه نفره فلوره دختران ایران در مسابقات جهانی چین که در 28 تیر سال جاری برگزار می شود، ادامه داد: با انجام تمرین های منظم و کسب آمادگی کامل برای قرار گرفتن در جمع برترین های فلوره آسیا تلاش می کنیم.
این بانوی ورزشکار افزود: از آغاز سال جاری تاکنون اردوهای منظمی پشت سر گذاشته ام و در زمان حاضر نیز زیر نظر مربی کویتی به تمرین های بدنسازی و فنی در مجموعه انقلاب آکادمی ملی المپیک ادامه می دهم.
'قهرمانی' با قدردانی از حمایت مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در تامین محل اسکان وی در تهران، ادامه داد: به دلیل تمرکز بیشتر در تمرین ها، حتی در استراحت های میان اردویی نیز از رفت و آمد به زادگاهم /ارومیه/ پرهیز کرده ام و با انجام تمرین های سخت برای حفظ آمادگی جسمی و روانی خودم تلاش می کنم.
این عضو تیم ملی شمشیربازی، ادامه داد: امسال حتی کنکور را هم به خاطر ورزش کنار گذاشته ام تا با تمرکز بیشتری در اردوهای تیم ملی حاضر شوم.
وی کشورهای چین، ژاپن، کره جنوبی و سنگاپور را حریفان اصلی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا و جهان عنوان کرد.
به گزارش ایرنا علاوه بر الهه قهرمانی، سکینه نوری و طاهر عاشوری نیز در اردوهای مستمر تیم های ملی اسلحه اپه و فلوره حضور دارند و تمرین های سختی را زیر نظر مربیان پشت سر می گذارند.
الهه قهرمانی متولد سال 1374 بوده و از 13 سالگی با رشته شمشیربازی در اسلحه فلوره آشنا شده و برای اولین بار با کسب مدال برنز قهرمانی کشور در سال 1390 به اردوی تیم ملی دعوت شده است.
وی مدال نقره انفرادی و طلای تیمی مسابقات بین المللی 2011 گرجستان، مدال برنز مسابقات 2015 جوانان آسیا در امارات، مقام چهارمی مسابقات نوجوانان 2010 آسیا در چین تایپه و چندین مقام کشوری را در ویترین ورزشی خود دارد.
هجدهمین دوره بازی های آسیایی جاکارتا در روزهای 27 مرداد تا 11 شهریور سال جاری در 40 رشته ورزشی برگزار خواهد شد و بر اساس پیش بینی های شورای المپیک آسیا بیش از 10 هزار ورزشکار از 45 کشور برای حضور در این کارزار پراهمیت به اندونزی اعزام می شوند.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.