مردم خیر و نوعدوست سلماس در جشن گلریزان 600میلیون ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد کمک کردند.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، خیرین بزرگوار شهرستان سلماس در جشن گلریزان ٦٠٠میلیون ریال و دو قطعه زمین توسط شهرداری سلماس و تازه شهر، برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد سلماس اهدا کردند که نسبت به سال گذشته افزایش دوبرابری داشته است .

حجت الاسلام سید محمد موسوی امام جمعه شهرستان سلماس، در این جشن که با حضور خیرین و مسئولان ارگانهای مختلف این شهرستان برگزار شد ، گفت: مردم سلماس با کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در قالب جشن های گلریزان به عنوان نماد کمک به نیازمندان و هموطنان گرفتار، این سنت حسنه را در جامعه ماندگار می کنند.

وی با تاکید بر ترویج حمایت از خانواده های زندانیان نیازمند و آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد به عنوان یک فرهنگ در جامعه، اظهار کرد: این اقدام ارزشمند هم دارای اجر معنوی بسیار برای خیرین بوده و هم یک اقدام فرهنگی مثبت و سازنده در جامعه است که اثرات مفیدی به جا خواهد گذاشت.

امام جمعه سلماس یادآور شد: ایام پرفضیلت ماه مبارک رمضان بهانه بسیار خوبی است تا مردم بخصوص افراد خیر، خانواده های زندانیان و افراد بی بضاعت را از کمک های خود برخوردار سازند و در جهت برطرف سازی مشلات آنها تلاش کنند.

محمد رضایی دادستان سلماس نیز در ادامه این مراسم افزود: جشن گلریزان موثرترین و مفیدترین راه برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد از بند زندان است و در همین راستا در احادیث و روایات ، سخنان بسیاری برای کمک به همنوعان آمده است و مردم خیر و نیکوکار ما نیز در این زمینه مشارکت بسیار پویایی از خود نشان داده اند.

رضایی خاطرنشان کرد: زندانیان جرایم غیرعمد همیشه چشم امیدشان به گذشت شاکیان ، کمک مسئولین و مردم خیر و نیکوکار است و لازم است تا با مشارکت عمومی زمینه این مساعدت ها را برای آزادسازی این زندانیان و بازگشتشان به آغوش گرم خانواده فراهم آوریم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.