مدیر گروه خدمات بیمه ای بانک کشاورزی آذربایجان غربی از پرداخت 218 میلیارد ریال غرامت به خسارت دیدگان بخش کشاورزی استان خبرداد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی ایزدیار در جلسه برسی خسارات بخش کشاورزی استان افزود: در سطوح بیمه ای مختلف درسال زراعی 95-96 در حدود 218 میلیارد ریال به خسارت دیدگان در بخش کشاورزی غرامت پرداخت شده است و مبلغ 141 میلیارد ریال نیز در قالب تهاتر به عنوان سهم کشاورزان بیمه گذارجهت بیمه محصول سال جاری پرداخت شده است.

ایزدیار افزود: از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون 210 میلیارد ریال مجموع غرامت پیش بینی شده در کلیه بخش ها در سطوح بیمه ای است که عمده خسارت وارده به بخش باغات استان در حدود 121 میلیارد ریال ناشی از سرما، سیل، تگرگ، عدم تلقیح و باران بی موقع در زمان گل دهی بوده است.

وی همچنین از افزایش سطوح بیمه ای در برخی از بخش ها در سال زراعی جاری خبرداد و افزود: دربخش طیور با سطح بیمه 21 میلیون و 229 هزار قطعه شاهد رشد 105 درصدی ، در دام سنگین با بیمه 67 هزار و 577 راسی با رشد 77 درصدی ، دام سنگین با سطح بیمه 7 هزار و 797 راس با رشد 74 درصدی، در بیمه محصولات زراعی بهاره در سطح 8 هزار و 122 هکتار بارشد 78 درصدی و بیمه مراتع نیز در حدود 91 درصد نسبت به سال زراعی گذشته رشد داشته است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.