محسن شکرنیا روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مراسم از ساعت 22:30 در مصلای امام خمینی (ره) ارومیه برگزار می شود و در آن حجت الاسلام محمدحسن اختری، دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) سخنرانی می کند.
وی با دعوت از مردم برای حضور پرشور در این مراسم بیان کرد: مردم ارومیه در این آیین معنوی نیز شرکت کرده و همچون 29 سال گذشته با آرمان های امام راحل تجدید میثاق می کنند.
وی ادامه داد: مراسم ویژه گرامیداشت شهدای 15 خرداد نیز پس فردا /سه شنبه/ 15 خرداد ماه جاری در مصلای امام خمینی (ره) ارومیه برگزار می شود.
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی اضافه کرد: این مراسم نیز از ساعت 22:30 دقیقه آغاز می شود و حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در استان، در این مراسم سخنرانی می کند.
به گزارش ایرنا به نقل از رهبر معظم انقلاب اسلامی برخورداری از «روحیه، ذهن و عمل انقلابی» درس بزرگ امام راحل عظیم‌الشأن است و ملت ایران در پرتو اهداف و آرمان‌های همچنان پرجاذبه‌ی امام و هوشیاری در مقابل شیطان بزرگ، راه تحقق اهداف انقلاب را در معنای حقیقی عقلانیت یعنی انقلابیگری ادامه می‌دهند.
امسال بیست و نهمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل است.
2093/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.