امام جمعه ماکو گفت: اجازه نخواهیم داد تا خواسته دشمن که تزریق ناامیدی به مردم و جامعه ایرانی است تحقق یابد.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حجت الاسلام ایوب رنجبری در بخشی از خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه ماکو گفت:  اجازه نخواهیم داد تا خواسته دشمن که تزریق ناامیدی به مردم و جامعه ایرانی است تحقق یابد.
وی استقلال، عزت ملی، رشد اخلاقیات را از شعارها و آرمانها بنیادی انقلاب عنوان کرد و بر لزوم ترویج نظام جهادی در جامعه تاکید کرد.
خطیب نماز جمعه ماکو با تاکید براینکه کشورمان در سایه شهدا و خون شهدا در پیشرفت و ترقی کشور به قلعه های رفیع نزدیک می شود افزود: درست نفهمیدن مسائل و مشکلات جامعه در جهت مدیریت و حل آن یک معضل است که باید توجه جدی بر این بحث صورت گیرد. 
حجت الاسلام رنجبری گفت: مشکلات امروز جوانان تنها تلگرام و فیلترشدن آن نیست بلکه عوامل زیادی هستند که باید به آن پرداخته شود و نباید این موضوعات به حاشیه کشیده شود.
خطیب نماز جمعه ماکو بر لزوم تکرار اهداف و آرمانهای انقلاب در بنیه نظام تاکید کرد و عنوان نمود: تحقق تمدن اسلامی در سایه مرور و تکرار آرمانهای انقلاب اسلامی نمود خواهد یافت.
وی قیام ۱۵ خرداد را انعقاد نطفه اولیه انقلاب شکوهمند اسلامی ایران عنوان کرد و این روز را سند واقعی جنایات بیشمار رژیم طاغوت پهلوی دانست.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.