سکینه نوری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جواز حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، قهرمانی جهان و بازی های آسیایی جاکارتا را ماهها قبل کسب کرده بودم و بیشتر از یک سال است که اردوهای سخت و نفس گیری را پشت سر گذاشته ام.
وی بیان کرد: هم اکنون در استراحت میان اردویی به سر می بریم و در ادامه مرحله جدید اردوی آمادگی که به مسابقات قهرمانی آسیا متصل است از 19 خرداد ماه جاری به صورت صبح و بعد از ظهر در مجموعه انقلاب آکادمی ملی المپیک آغاز می شود.
این بانوی شمشیرباز ارومیه ای بیان کرد: مسابقات قهرمانی شمشیربازی آسیا 27 خرداد ماه جاری در شهر بانکوک تایلند برگزار می شود و پس از آن نیز مسابقات جهانی چین را پیش رو داریم که 28 تیر سال جاری در شهر هوشی برگزار می شود.
نوری ادامه داد: بازی های آسیایی جاکارتا نیز یکی از مهمترین رویدادهای قاره کهن است و اگر بتوانیم در بخش تیمی در جمع هشت تیم برتر قرار بگیریم، امید زیادی برای ارتقا رنگینگ آسیایی تیم اپه بانوان داریم.
وی با اشاره به اینکه رقبای اصلی تیم اپه بانوان ایران در بازی های آسیای از کشورهای آسیایی شرقی و به ویژه قزاقستان و ازبکستان هستند، گفت: مهسا پور رحمتی و اعظم بختی دیگر هم تیم هایم در ترکیب سه نفره تیم ملی اپه بانوان برای اعزام به سه رویداد مهم آسیایی و جهانی در سال جاری هستند.
نوری گفت: از مسوولان ورزش آذربایجان غربی می خواهم که در مدت زمان کمی که تا آغاز بازی های آسیایی جاکارتا باقی مانده است، توجه بیشتری نسبت به ملی پوشان داشته باشند تا با روحیه بهتر و آرامش خاطر بیشتری عازم مسابقات شویم.
وی ادامه داد: مقرر شده بود مبلغی به عنوان حقوق ماهیانه به بنده، الهه قهرمانی و طاهر عاشوری پرداخت شود که این حقوق از اسفند سال گذشته تاکنون هنوز پرداخت نشده و در حد صحبت مانده است.
نوری با اعتراض به بی توجهی مسوولان نسبت به شمشیربازان ملی پوش استان، گفت: با وجود این بی توجهی ها، بازیکنان جدید رغبتی به ادامه ورزش حرفه ای در این استان نخواهند داشت.
به گزارش ایرنا سکینه نوری متولد سال 1374 بوده و نخستین بار در سال 1388 با کسب مقام سوم المپیاد ورزشی ایرانیان به اردوی تیم ملی اپه دختران دعوت شد.
نایب قهرمانی جوانان 2011 آسیا در تایلند (پس از 37 سال برای ایران)، اعزام به مسابقات قهرمانی جوانان 2012 جهان در روسیه، نایب قهرمانی تورنمنت بین المللی 2012 گرجستان، سومی مسابقات جوانان آسیا در اندونزی، سومی مسابقات قهرمانی 2013 آسیا در کویت و برنز مسابقات بین المللی 2014 قزاقستان از جمله عناوین قهرمانی این ورزشکار ملی پوش است.
علاوه بر سکینه نوری، طاهر عاشوری و الهه قهرمانی نیز در اردوهای مستمر تیم های ملی اسلحه اپه و فلوره جهت اعزام به بازی های آسیایی جاکارتا 2018 حضور دارند و تمرین های سختی را زیر نظر مربیان پشت سر می گذارند.
هجدهمین دوره بازی های آسیایی جاکارتا در روزهای 27 مرداد تا 11 شهریور سال جاری در 40 رشته ورزشی برگزار خواهد شد و بر اساس پیش بینی های شورای المپیک آسیا بیش از 10 هزار ورزشکار از 45 کشور به اندونزی اعزام می شود.
3072/7156
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.