محمدخالد حاتمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به بررسی وضعیت پروژه سرمایه گذاری اوریاد در آخرین جلسه کمیسیون سرمایه گذاری، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه افزود: از جمله طرح های مهم و اثرگذار در این بخش طرح بزرگ گردشگری، تفریحی، اقامتی اوریاد در ساحل شهرچای ارومیه بوده که با پیشرفت مناسبی در حال اجراست.
وی اضافه کرد: با وجود مشکلاتی که در ابتدای اجرای این طرح سرمایه گذاری در شهر ارومیه وجود داشت، در حال حاضر این طرح از پیشرفت قابل قبول بالای 70 درصدی برخوردار است و در صدد هستیم با همراهی سرمایه گذار، سرعت اجرای این طرح روز به روز افزایش یابد.
وی گفت: توسعه صنعت گردشگری نیز از جمله نتایج توجه به سرمایه گذاران داخلی و خارجی است و می توان با به اتمام رساندن طرح هایی نظیر اوریاد که علاوه بر داشتن منظره ای زیبا در داخل شهر ارومیه، مکان های تفریحی، گردشگری و اقامتی بسیار زیبایی نیز در خود دارد، زمینه حضور گردشگران را فراهم کرد.
وی بیان کرد: شورای اسلامی شهر ارومیه با همراهی نهادهای مربوطه در راستای کاهش مشکلات سرمایه گذار این پروژه و رفع موانع اجرایی تلاش می کند.
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه ادامه داد: با توجه به شرایط امروز کشور، نیاز به همدلی نهادهای مختلف برای جذب سرمایه گذار و جلوگیری از فرار صاحبان سرمایه بسیار جدی است و کمیسیون سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی نیز این امر را در صدر برنامه ریزی های خود قرار داده است.
به گزارش ایرنا، طرح های سرمایه گذاری بسیاری در سال های گذشته در شهر ارومیه آغاز شده که بخش قابل توجهی از آنها با گذشت سال های طولانی هنوز به سرانجام نرسیده است.
پروژه های رزت، تکبیر، اوریاد و طرح تله کابین دور شهر از جمله طرح هایی است که هنوز به سرانجام نرسیده است.
طرح اوریاد در ساحل شهرچای ارومیه و بین پارک گوللرباغی و پل قویون قرار دارد و از چشم انداز بسیار زیبایی برخوردار است؛ هتلی در این پروژه به صورت نقشه ایران اجرا می شود.
3072/8137
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.